x تبلیغات
neuroncrm

آموزش و صدور گواهینامه Dynamics CRM

 آیا به کلاس برویم؟

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از crm فارسی است.

آیا می‌خواهید آخرین نسخه مایکروسافت سی ار ام را تقویت کنید؟ به فکر دریافت گواهینامه هستید؟ تعدادی گزینه در اختیار شما قرار دارد. شما می‌توانید از بین خودآموزی، آموزش الکترونیکی یا مطالعه در کلاس درس با مربی انتخاب کنید. هرکدام از این انتخاب‌ها مزایا و معایبی دارند. بیایید آموزش‌های آموزشی مبتنی بر کلاس یا مربی (ILT) را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت crm است.

در این مقاله، ما عواملی را که ممکن است بر تصمیم شما در مورد اینکه آیا ILT برای شما مناسب است یا نه بررسی می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از: هزینه، زمان، کیفیت مربی، ارزش سایر دانش آموزان و اینکه آیا به وسعت و عمق اطلاعات نیاز دارید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از نرم افزار crm است.

هزینه

بله ازنظر دلار، آموزش تحت هدایت مربیان معمولاً گران‌ترین است. هزینه امکانات آموزشی، پرداخت دستمزد مربی و مسافرت همه باهم جمع می‌شوند. با این حال، به‌جای تصمیم‌گیری تنها بر اساس هزینه، بیایید عوامل دیگر را بررسی کنیم و ببینیم آیا آن‌ها هزینه را ارزشمند می‌کنند یا خیر.

زمان

کلاس درس یا ILT شامل تعهد به یک برنامه خاص است. در بسیاری از موارد، تعهد زمانی هم مزیت است و هم معایب. مسدود کردن زمان حضور در کلاس احتمال توجه کامل موضوع را افزایش می‌دهد. زمان متمرکز در کلاس درس نیز می‌تواند یادگیری مطالب را آسان‌تر کرده و بسیار سریع‌تر انجام شود؛ و ضرر؟ خوب، – صرف‌نظر از مهلت‌ها یا تعهدات دیگری که باید انجام دهید – شما متعهد هستید که در زمان و مکان خاصی در کلاس درس حاضر شوید. با این حال، اگر برنامه شما آن‌قدر پر است که یافتن زمان برای یک کلاس دشوار است، واقعاً چه زمانی برای مطالعه به‌تنهایی وقت پیدا می‌کنید؟

اگر از یک کلاس برای کمک به آماده‌سازی گواهینامه استفاده می‌کنید، واقعیت این است که اکثر مربیان خوب اطلاعات باید بدانند را که در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، برجسته می‌کنند.

ارزش یک مربی

همه مربیان ممکن است متن یکسانی داشته باشند، اما یک مربی خوب به بازخورد کلامی و غیرکلامی در کلاس درس توجه می‌کند و می‌تواند جهت و محتوا را بر اساس آنچه در لحظه اتفاق می‌افتد تغییر دهد. توضیحات چندان خوب پیش نرفت؟ یک مربی می‌تواند مثال دیگری ارائه دهد، آن را برای بحث بازکرده و قبل از رفتن به موضوع بعدی، درک آن را بررسی کند. آزمایشگاه خیلی آسان است یا خیلی سخت؟ مربی می‌تواند آن را حذف کند، آن را به‌عنوان یک کلاس کامل انجام دهید تا تصویر بزرگ‌تر را به دست آورید یا اگر افراد سوالی داشتند زمان بیشتری را در اختیار آن‌ها بگذارید. این توانایی برای تغییر جهت بر اساس بازخورد فوری از دانش آموزان یکی از بزرگ‌ترین مزایای شرکت در کلاس است.

مربیان خوب همچنین با آوردن نمونه‌هایی از تجربیات خود و همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات آموخته‌ شده از دانش آموزان در کلاسهای قبلی، ارزش می افزایند.

ارزش سایر دانش آموزان

ما حقایق را با حفظ کردن یاد می‌گیریم که اکثر ما می‌توانیم در راحتی خانه یا محل کار خود انجام دهیم. ما یاد می‌گیریم که از طریق بحث، تمرین و یادگیری آزمایش و خطا، مسائل را تحلیل و حل کنیم. وقتی با امتحان صدور گواهینامه روبرو می‌شویم، ممکن است فکر کنیم که فقط در مورد یادگیری مجموعه‌ای از حقایق است؛ اما واقعیت این است که شما می‌خواهید بتوانید آن حقایق را در شرایط دنیای واقعی که مهارت بسیار بالاتری است، به کار بگیرید. یکی از مزایای نادیده گرفته‌شده در یادگیری مبتنی بر کلاس درس، امکان بحث و گفتگو باهم سالان خود در مورد نحوه استفاده از اطلاعات است. بحث در کلاس درس می‌تواند به شما این امکان را بدهد که طیف وسیعی از ایده‌ها و شیوه‌ها را تجربه کنید که ممکن است برخی از ایده‌های شمارا تأیید کند و همچنین چگونه فکر می‌کنید و در موقعیت‌های دیگر چه می‌کنید.

عرض در مقابل عمق

این موردی است که در مورد آن زیاد صحبت نمی‌شود، اما معمولاً در آموزش فنی اگر می‌خواهید یک نمای کلی از یک برنامه کامل داشته باشید گذراندن یک دوره کارآمد ترین راه است. شما در دو یا سه روز تمام آنچه را که باید درباره یک برنامه بدانید یاد نمی‌گیرید، اما درک وسیعی از همه عملکردها خواهید داشت. اگر می‌خواهید در یک سری محدود از وظایف خاص به عمق بیشتری بپردازید، باید وقت خود را در تمرینات آزمایشی و خطا، خواندن وبلاگ، مقاله‌های سفید، صحبت باهمکاران همه چیز خارج از کلاس انجام دهید.

آیا چیز دیگری برای در نظر گرفتن وجود دارد؟ بله واقعیت این است که اگر این مطلب را می‌خوانید، احتمالاً تجربه زیادی در کلاس‌ها داشته‌اید؛ بنابراین قبل از تصمیم نهایی خود  از خود سوالی بپرسید «چگونه ترجیح می‌دهم یاد بگیرم؟» اگر در کلاس درس احساس راحتی می‌کنید، به دنبال وسعت و نه غرق شدن عمیق در یک موضوع خاص هستید و اگر کار آیی مهم‌تر از هزینه است، یا به‌اندازه هزینه مهم است، در کلاس شرکت کنید.

5 راه برای بهبود پذیرش CRM

 یک از تجربیات بد در خرید آن است که محصولی که خریداری کرده اید از نظر کیفی، از انتظارات شما پایین تر باشد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

این تجربه معمولا در خرید نرم افزارهای سی ار ام خیلی به چشم می آید، شما با هزینه های زیادی که امروز بازار ایران را در بر گرفته است، برای رونق کسب و کار خود، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه می کنید، اما بعد از خرید متوجه می شوید که کار با این سیستم خیلی راحت نیست و نتها به شما در افزاریش نرخ RIO یا نرخ بازگشت سرمایه کمکی نمی کند بلکه منابع شما مثل: هزینه، زمان و نیروی انسانی را هدر می دهد، این یعنی پشیمانی از خرید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از سی ار ام است.

تیم نورون سی ار ام در این مقاله پنج نکته برای بهبود پذیرش مایکروسافت داینامیک 365 توسط کاربر در سراسر جهان و اطمینان از بازده سرمایه‌گذاری شما آورده است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از نرم فازار سی ار ام است.

فرآیندهای خود را مشخص کنید

تجربه نویسنده:

بهترین نمونه‌ای که من تابه‌حال در مورد رهبری یک نرم افزار در موردپذیرش CRM شنیده‌ام مربوط به یکی از همکاران فروشنده بود که در اولین بازدید خود از neuroncrm ملاقات کردم. او در بخش فروش کار می‌کرد و توضیح می‌داد که چگونه به طور مرتب وارد مایکروسافت سی ار ام می‌شود و درباره فرصت‌های موجود در خط فروش اظهار نظر می‌کند. او از نماینده ها یا کاربرانی که در هفته گذشته وارد سیستم نشده بودند، دعوت می‌کرد تعامل در سی ار ام می کرد و در صورت لزوم، اگر همکارانش با یک قرارداد چند رقمی به توافق می رسیدند، در مواقع لازم کمک می‌کرد.

این برای پاسخگویی چگونه است؟

چه چیزی برای من وجود دارد؟

اغلب اوقات، CRM می‌تواند احساس کند که فقط به نفع مدیران فروش است یا فقط، به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا کارمندان زیر دستی خود را مدیریت و ارزیابی کنند. در حالی که مطمئناً این امر می‌تواند اتفاق بیفتد، مزیت واقعی سیستمی مانند مایکروسافت سی ار ام این است که در زمان خود به کاربران زمان و اطلاعات لازم را می‌دهد تا فقط بر فروش تمرکز کنند.

مصرف زمان در CRM

CRM یک اتصال دهنده، برقرار کننده ارتباط و بهینه کننده مصرف زمان است. اگر به درستی انجام شود، به عنوان سیستم ثبت شرکت شما عمل می‌کند، یک فروشنده همه کاره برای هرکسی است که همه چیز را که باید در مورد یک حساب یا تماس با آن بدانند، بداند. این اجازه می‌دهد تا بین بخش‌هایی که به طور مستمر در حال کار هستند و داده جمع آوری می کنند  بدون این که به دیگران در خارج از محدوده کاری خود فکر کنند، همکاری کرد. از همه بهتر، این داده‌ها را می‌توان بدون ارسال ایمیل به 27 نسخه مختلف مثل یک صفحه گسترده Excel در میان کاربران سایر بخش های متصل به اشتراک گذاشت.

همه این‌ها به معنای زمان بیشتر بازگشت در روزهای نمایندگی، بهبود بینش در مورد مشتریان و به نوبه خود، چرخه فروش سریع‌تر است. نکته کلیدی این است که پیام این مطلب را به درستی دریافت کنید تا تیم شما ، مایکروسافت سی ار ام فارسی را خریداری کرده و از آن استفاده کند.

 

5 کلید موفقیت قبل از پیاده سازی CRM

 درسته. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما این امکان را می‌دهد که یک منبع واحد برای مدیریت روابط با مشتری داشته باشید. با این حال، بیش از این کار می‌کند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

راه‌حل CRM شما می‌تواند استراتژی‌ها و ارتباطات بین هر بخش را آگاه کرده و منجر به راه‌حل های مؤثرتر و رشد شرکت شود.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام فارسی است.

اما به دست آوردن یک سیستم CRM که تمام مشکلات شما را برطرف کند، نیاز به کمی تلاش برای انجام کار دارد؛ و اگر در این فرایند عجله کنید یا به طور مناسب آماده نشوید، پیاده سازی CRM شما ممکن است به هم بخورد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت crm است.

منظور ما دقیقاً چیست؟

در اینجا مواردی وجود دارد که سی آر ام برای مشاغل کوچک شما با موفقیت راه‌اندازی نمی شود:

  • داشتن اهداف نامشخص
  • عدم خرید و پشتیبانی اجرایی
  • انتخاب فروشنده‌ای که برای نیازهای شما مناسب نیست
  • انتظارات زیادی از سیستم CRM خود داشته باشید
  • تلاش برای پیاده سازی بسیاری از ویژگی‌ها به طور هم‌زمان

با این وجود، CRM خوب در شرایط مناسب می‌تواند تفاوت مثبت قابل اندازه‌گیری را در کارایی و اثربخشی شرکت شما ایجاد کند، به‌ویژه در کارهای مهم مانند بالا بردن نرخ تبدیل و میزان فروش.

در اینجا پنج نکته را قبل از پیاده سازی سیستم CRM باید در نظر داشته باشید، بیان شده است:

  1. استراتژی بازاریابی و فروش شما

CRM ها قابل تعویض نیستند، بنابراین قبل از انتخاب باید یاد بگیرید که هرکدام چه‌کاری می‌توانند انجام دهند (و چه‌کاری نمی‌توانند انجام دهند). یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که قبل از شروع تحقیق در مورد دستگاه‌ها، بدانید اهداف و اهداف بازاریابی شما چیست.

هنگامی‌که گزینه‌های خود را محدود می‌کنید، به دنبال راه‌حل های CRM باشید که مستقیماً مناطقی را که اهداف شما بر آن‌ها متمرکز است، نشان دهد. به‌عنوان مثال، اگر یکی از اهداف شما افزایش بهره‌وری در بین تیم فروش است، به دنبال CRM باشید که با ارائه‌دهنده ایمیل شما ادغام شود. یا اگر نیاز به ساختن خط لوله فروش جدیدتر و بهتری دارید، CRM ها را با خط لوله معامله جامع بررسی کنید که تیم فروش شما می‌تواند از آن استفاده کند.

اگر سرنخ بیشتری می‌خواهید چه؟ اطمینان حاصل کنید که CRM هایی را که شامل ویژگی‌های تولید سرب هستند را، مانند برگه‌های آنلاین و صفحات فرود، بررسی می‌کنید.

  1. نوع داده‌هایی که به آن‌ها دسترسی خواهید داشت

جایگزینی برای وقت گذاشتن برای درک دقیق اطلاعاتی که با هر CRM که ارزیابی می‌کنید، به دست خواهید آورد، وجود ندارد. به طور طبیعی، شما می‌خواهید سیستمی را انتخاب کنید که بتواند داده‌هایی را که قبلاً جمع‌آوری کرده‌اید، مدیریت کند و از مواردی که صفحات گسترده مختلف، گردش کار و بسته‌های نرم‌افزاری شما در تلاش برای انجام آن هستند پشتیبانی کند.

یک جدول جانبی از داده‌ها، ویژگی‌ها و نیازهای زیرساخت ایجاد کنید. احتمالاً هزینه‌ها، نوع راه‌اندازی و کمک فنی مورد انتظار شما نیز ضرری ندارد. از این نمودار برای ارجاع متقابل و مقایسه راه‌حل های CRM استفاده کنید تا مشخص شود کدام یک از داده‌هایی که شما عادت کرده‌اید برای مشتریان احتمالی خود جمع‌آوری می کنید را پشتیبانی می‌کند.

  1. انتظارات خود را توسعه دهید

شاید تعجب کنید که چگونه بسیاری از مشاغل وقت نمی‌گذارند تا در مورد انتظارات خاص خود پس از اجرای راه‌حل CRM فکر کنند. شاید آن‌ها فکر می‌کنند از آنجا که همه رقبای خود از سیستم CRM استفاده می‌کنند، آن‌ها نیز به یک سیستم نیاز دارند، اما این دلیل کافی برای اطمینان از بهترین انتخاب نیست.

طولانی فکر کنید که می‌خواهید پس از راه‌اندازی تیم خود برای شروع استفاده از CRM جدید، چه اتفاقی بیفتد. در اینجا چند مثال برای بررسی وجود دارد:

  • یک فرایند جدید پرورش سرب را پیاده سازی کنید
  • تعداد سرنخ‌ها را در ماه به میزان معینی افزایش دهید
  • ارزش عمر مشتری خود را 3 درصد افزایش دهید
  • با در نظر گرفتن این معیارها قبل از اجرا، این اطمینان حاصل می‌شود که ابزار جدید شما درواقع ارزش ارائه می‌دهد.
  1. برنامه اجرایی و نقاط عطف شما

افرادی که از سیستم CRM استفاده می‌کنند باید بدانند که از چه زمانی شروع به کار می‌کند، نحوه استفاده از آن را چگونه یاد می‌گیرند و از آن‌ها انتظار می‌رود که در چه زمانی شایستگی خود را نشان دهند.

به کاربران نهایی سیستم CRM پیشنهادی خود اطلاع دهید که عناصر سیستم چه موقع مستقر می‌شوند و چه زمانی ابزارهای قبلی، مانند صفحات گسترده یا پایگاه‌های داده، به‌تدریج حذف می‌شوند. یک برنامه استقرار با نقاط عطف قابل‌تعریف به‌عنوان مثال “همه افراد تا 28 آبان دوره آموزشی آنلاین را گذرانده‌اند”، به طور واضح به همه ذینفعان اطلاع داده می‌شود، برای جلوگیری از اختلال در آسیب رساندن به روحیه یا شروع بد افراد با شروع ضروری است.

  1. معیارهای کلیدی که پیگیری می‌کنید

پس از تعریف انتظارات خود از سیستم CRM و بیان اهداف و مقاصد خود، باید متعهد شوید که پس از راه‌اندازی سیستم جدید، میزان پیشرفت به سوی این اهداف را اندازه‌گیری کنید.

معیارهایی مانند:

  • آیا پیگیری‌های بیشتری دنبال می‌شود؟
  • آیا به نظر می‌رسد آمار فروش این سه ماه از رقم سه‌ماهه گذشته بیشتر باشد؟ اگر چنین است، تا چه حدی؟
  • آیا کمپین‌های ایمیل شما منجر به تبدیل بیشتر می‌شوند؟
  • این به شما بستگی دارد که بدانید از سیستم CRM خود چه می‌خواهید و KPI ها را اندازه‌گیری کنید که تصویری واقعی از پیشرفت شما و مدت‌زمان قبل از بازگشت سرمایه شما را نشان می‌دهد.

استفاده از یک ابزار جدید هیجان‌انگیز است، اما اگر برای موفقیت زودتر از موعد آماده نشوید، این هیجان می‌تواند به سرعت از بین برود. این پنج نکته را قبل از پیاده سازی CRM در نظر داشته باشید، و مطمئناً به راه‌حلی خواهید رسید که شما را راضی نگه می‌دارد.

چرا اتوماسیون CRM برای افزایش درآمد فروش بسیار مهم است؟

 مشاغلی که از اتوماسیون CRM استفاده می‌کنند نسبت به رقابت خود دارای مزیت متمایزی هستند. آن‌ها همچنین فرصتی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط پویا و شخصی با مشتریان دارند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نحوه ارتباط شما با مشتریان خود را در تمام جنبه‌های فرایند فروش تعریف می‌کند. اتوماسیون مانند خلبان خودکار است: شما اطلاعات و زمان ارسال آن برای مشتریان خود را کنترل می‌کنید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

اتوماسیون CRM اطلاعات مشتریان، کمپین‌های بازاریابی، قیف‌های فروش، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و موارد دیگر را مدیریت می‌کند. از ساده‌سازی کارهای دستی تکراری گرفته تا بهبود بهره‌وری کار، یک ابزار اتوماسیون CRM خوب می‌تواند از ابتدا تا انتها به‌طور مؤثر پایگاه مشتری و نیروی فروش شما را مدیریت کند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار crm است.

علاوه بر ارتباط بیشتر با مشتریان و تقویت انسجام اداری، یک استراتژی کاملاً روان شما را برای هر پیچ و خم آماده می‌کند. وقتی اتوماسیون CRM به درستی انجام شود، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌شود و به تمام جنبه‌های سازمان شما قدرت می‌بخشد.

اتوماسیون CRM برای افزایش درآمد فروش بسیار مهم است. آمارها نشان می‌دهد که یک استراتژی جامع و مؤثر CRM بی‌درنگ نتیجه خواهد داد.

یافتن و پرورش مشتریان یک استراتژی بازاریابی شوخ و جذاب بسیار عالی است، اما اگر جمعیت‌شناسی مناسب را هدف قرار ندهید، به‌جایی نخواهید رسید. اتوماسیون CRM به شما کمک می‌کند تا بر اساس پاسخ مشتری، ارجاعات، تعامل در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی و از طریق ایمیل، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید.

این سرنخ‌ها در ابزار CRM وارد می‌شوند که سپس مشخصات مشتری را ایجاد می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مختلفی را بررسی کند، مانند اینکه آیا ایمیل‌های شما باز می‌شوند، آیا مشتری شما روی پیوندها کلیک می‌کند (و هرچند وقت یک‌بار) و آیا این پیوندها منجر به خرید می‌شوند.

در این مرحله، هدف شناختن پایگاه مشتری شماست. پس از آن، می‌توانید الگوهای رفتاری و علایق خاص مشتریان را با روش‌هایی مانند نظرسنجی و پاسخ به نامه‌ها مشخص کنید. هرچه مشتریان بیشتر درگیر شوند، باید در لیست شما برای تماس بیشتر باشند.

اطمینان حاصل کنید که در حال اتصال به مشتریان خود هستید. سامانه‌های CRM می‌توانند به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پیوند داده و کار آیی کمپین‌ها را در آنجا پیگیری کنند. اگر مخاطبان موردنظر شما از پلتفرم خاصی استفاده نمی‌کنند، راه دیگری را برای دسترسی به آن‌ها امتحان کنید.

هنگامی‌که یک لیست مشتری مناسب دارید، می‌توانید به فروش متمرکزتری روی بیاورید.

استفاده از این اطلاعات برای فروش

نرم‌افزار CRM می‌تواند پایگاه مشتریان شما را به دسته‌بندی کند و یک کمپین بازاریابی هدفمند را مدیریت کند. وقتی مشتریان شما روی یک محصول کلیک می‌کنند، می‌توانید از تبلیغات مجدد برای یادآوری نام تجاری خود استفاده کنید.

هنگامی‌که علاقه مشتریان را برانگیختید، نمایندگان به راهی نیاز دارند که این مشتریان را درگیر خودکرده و به سمت فروش حرکت کنند. مطالعه دقیق اطلاعات جمع‌آوری‌شده می‌تواند به شما در طراحی کمپینی برای ایجاد اعتماد کمک کند.

ازآنجا، نیروی فروش شما می‌تواند کسانی را که نیاز به فشار دارند و به‌احتمال‌زیاد به مشتریان پولی تبدیل می‌شوند دنبال کند. اتوماسیون CRM می‌تواند به نمایندگان در مورد زمان مطلوب برای پیگیری هشدار دهد.

تقویم‌های داخلی و فناوری VoIP تضمین می‌کند که نمایندگان فروش هرگز فرصتی را از دست نمی‌دهند. هنگامی‌که مشتریان درخواست اطلاعات می‌کنند، سیستم الگوهایی برای ایمیل‌ها و اسناد تولید می‌کند که تنها با چند کلیک قابل سفارشی‌سازی است.

تجربه مشتری شما

تجربه مشتری (CX) فقط یک کلمه مهم نیست؛ این می‌تواند تفاوت بین مشتری باشد که محصول یا خدمات شما را انتخاب می‌کند یا شما را برای رقیب رها می‌کند. همه‌چیز برابر است، احساس مشتری بسیار مهم است، زیرا یک مشتری خوشحال تمایل به خرید دارد و شما را به دوستان خود توصیه می‌کند.

شناخت مشتریان و نیازهای تجاری آن‌ها بسیار مهم است. حل شدیدترین مشکل آن‌ها (حتی اگر آن‌ها نمی‌دانستند که این یک مشکل است!) شما را در بالای لیست آن‌ها قرار می‌دهد.

ما قبلاً چندین روش را ذکر کرده‌ایم که اتوماسیون CRM می‌تواند پاسخ‌های مشتریان را ردیابی کرده و به نمایندگان فروش اجازه دهد به‌سرعت به سؤالات پاسخ دهند. از فهرست‌های پستی تا فروش پس از فروش نهایی، هر حرکتی که مشتری انجام می‌دهد فرصتی برای تماس مثبت است.

در حالی که هدف شما حل مشکلات تجاری مشتریان است، CRM همچنین می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد و روابط شخصی بیشتر کمک کند. با استفاده از نام کوچک آن‌ها در مکاتبات و اشاره به اقدامات گذشته شروع کنید.

اتوماسیون CRM به شما این امکان را می‌دهد تا با ردیابی تاریخ‌ها و اطلاعات مهم، ارتباط با مشتری ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید پیشنهاد‌ها یا تخفیف‌های ویژه‌ای را در روزهای تولد یا سایر روزهای مهم ارسال کنید.

فراخوان مشتری به اقدام

هرگز فراموش نکنید که مشتریان خود را دعوت به عمل کنید. ایجاد روابط خوب است، اما تا زمانی که فروش را تغییر ندهید، به نتیجه نهایی شما کمک نمی‌کند.

ما پیگیری کلیک بر روی ایمیل‌ها و وب‌سایت‌ها را ذکر کرده‌ایم، اما اتوماسیون CRM همچنین به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید که کدام استراتژی‌های بازاریابی خوب کار می‌کند و کدام‌یک نیاز به اصلاح دارد. هنگامی‌که مشتریان تعهد می‌دهند، از ابزارهای CRM برای اطمینان از رضایت آن‌ها استفاده کنید.

عملکرد فروش کارآمد

در طرف دیگر طیف، CRM تجربیات داخلی را بهبود می‌بخشد. ما قبلاً به نحوه استفاده نمایندگان فروش از اتوماسیون CRM پرداخته‌ایم، اما امکانات اینجا نامحدود است.

توانایی هدف قرار دادن مشتری با پیشنهاد مناسب در زمان مناسب باعث ایجاد اعتماد به نفس در محصول یا خدمات شما شده و توانایی شما را در ارائه نتایج افزایش می‌دهد. با داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، نمایندگان فروش می‌توانند رویکرد خود را به‌طور خلاقانه و منحصربه‌فرد تنظیم کنند.

در حالی که اتوماسیون CRM برای رشد فروش بسیار مهم است، اما نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد. نمایندگان فروش باید بدانند چگونه از داده‌ها به‌طور مؤثر و کارآمد استفاده کنند.

نیازی به اختراع مجدد چرخ برای هر مشتری نیست زیرا گزارش‌ها و فرم‌ها می‌توانند خودکار شوند. تقویم‌ها، برنامه‌های تلفن و قالب‌های سفارشی برای ایمیل‌ها و اسناد در هر مرحله از فرآیند فروش به آسانی در دسترس هستند. بدانید کجا ایستاده‌اید

یک سازمان فروش باید همیشه بداند که در کجا قرار دارد. با استفاده از ابزارهای CRM، لازم نیست تا پایان ماه منتظر بمانید تا نتیجه نهایی را ببینید.

با داشتن اطلاعات یکجا، داده‌های بهتری برای گزارش وجود دارد. همه معاملات باهم نگه داشته می‌شوند و گزارش‌ها را می‌توان سفارشی کرد تا معیارهای نیروی فروش یا داده‌های کلیدی مشتریان را نشان دهد.

نتایج متمرکز به شما امکان می‌دهد خط لوله فروش بهتری بسازید. ابزارهای CRM جریان بین کانال‌ها را بهبود می‌بخشد و همکاری بین بخش‌ها را افزایش می‌دهد؛ و این منجر به پیش‌بینی مؤثر نیازهای مشتری می‌شود.

هنگامی‌که همه‌چیز به‌طور منسجم کار می‌کند، نمایندگان فروش می‌توانند بر روی بهترین کاری که انجام می‌دهند تمرکز کنند. هیچ انگیزه‌ای بهتر از رهبری عالی با شانس زیاد تبدیل و روند ساده‌ای برای فروش نسبی وجود ندارد.

همه جنبه‌های عملیات فروش و پشتیبانی اداری با اتوماسیون CRM آسان است، ازجمله تغییر دنده به کمپین جدید.

مطمئن شوید سیستم CRM شما همچنان کار می‌کند

همان‌طور که تعداد مشتریان خود را افزایش می‌دهید، مهم است که سیستم اتوماسیون CRM خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز برای شما کار می‌کند. بهترین راه برای افزایش فروش، استفاده از امکانات و گزینه‌های متعدد موجود با هر نرم‌افزار CRM است.

اگر تعداد کمی مشتری دارید، روی بیرون کشیدن کلمه تمرکز کنید. مشتریان خود را تشویق کنید تا در فهرست‌های پستی ثبت‌نام کنند، در نظرسنجی شرکت کنند یا نمونه‌های رایگان دریافت کنند.

مطمئن شوید که از کلیک‌ها در همه سایت‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید و آن‌ها را ردیابی می‌کنید. ایمیل فوق‌العاده است، اما مشتریان شما در حال حرکت هستند و از فناوری مطلع هستند و شما نیز باید چنین باشید.

با یک وب‌سایت قوی شروع کنید، سپس فیس بوک، اینستاگرام و توییتر را اضافه کنید. با روندها و مکان‌هایی که مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند همگام باشید.

از سوی دیگر، اگر هدایتان در حال محو شدن است، استراتژی متفاوتی را امتحان کنید یا آن‌ها را رها کنید. یک سیستم به هم ریخته از داده‌های منسوخ مانع پیشرفت می‌شود.

برای ردیابی روش‌هایی که کار می‌کنند، از اتوماسیون سی آر ام استفاده کنید و از امتحان چیز جدیدی نترسید. خارج از چارچوب فکر کنید و توجه آن‌ها را جلب کنید.

سپس از این پایگاه برای ایجاد یک کمپین استفاده کنید. زمان صرف شده برای راه‌اندازی یک سیستم هرگز هدر نمی‌رود زیرا یک استراتژی مدون در بلندمدت سود می‌رساند.

از نیروی فروش خود بپرسید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند. اگر پیگیرها را دنبال کرده و از سیستم به‌طور کامل استفاده کنند اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته باشند، چیزی ازدست‌رفته است. ممکن است شما از ابزار سی آر ام خود فراتر رفته‌اید و باید سیستم قوی‌تری پیدا کنید.

اگر سیستم سی آر ام شما مناسب است، شاید عملیات شما نیاز به آموزش بیشتری در مورد استفاده کامل از ویژگی‌های آن داشته باشد.

خط پایانی

اتوماسیون سی ار ام برای رشد درآمد بسیار مهم است. داشتن همه ابزارهای شما در یک مکان، کیفیت، کار آیی و سرعت را افزایش می‌دهد در حالی که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

نتیجه افزایش رضایت مشتری است زیرا این مشتریان دقیقاً به آنچه می‌خواهند و نیاز دارند، می‌رسند. به‌علاوه، نیروی فروش شما خوشحال است زیرا آن‌ها برای موفقیت آماده‌شده‌اند.

شگفت‌انگیز است که چگونه بسیاری از وظایف را می‌توان در طول فرایندهای فروش و عملیات خودکار کرد و درنتیجه زمان تبدیل را کاهش داد. هنگامی‌که شروع به اجرای استراتژی‌ها می‌کنید، از امکانات شگفت‌زده می‌شوید و می‌پرسید چرا زودتر شروع نکرده‌اید!

راهنمای شما برای اتوماسیون CRM: چه، چرا و چگونه؟

 همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود خواهند داشت و تا آنجا که ما دوست داریم بتوانیم همه‌چیز را در یکجا و در بازه زمانی ساعات کاری انجام دهیم و این به سادگی امکان‌پذیر نیست.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از توسعه سی ار ام است

بنابراین هر چیزی که بتواند توانایی‌های قابل توجهی در صرفه جویی در زمان ارائه دهد، باید با نهایت اهمیت مورد توجه قرار گیرد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از پلتفرم crm است

به عنوان مثال:

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است

شرکت نورون سی ار ام را در نظر بگیرید، برای مثال دارای تیم فروش 50 نفرِ است. هر نماینده فروش در آن تیم یک ساعت در هفته را صرف اولویت‌بندی سرنخ‌ها می‌کند. با خودکارسازی آن مرحله با استفاده از یک محرک امتیازدهی، آن‌ها مجموعاً 50 ساعت در هفته و بیش از 2500 ساعت در سال صرفه جویی می‌کنند که در عوض می‌تواند به سایر فعالیت‌های فروش مهم‌تر اختصاص یابد.

در اینجاست که اتوماسیون وارد می‌شود، به‌طور دقیق مایکروسافت داینامیک 365.

در ظاهر، زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می‌کند، اما وقتی کمی عمیق‌تر شوید، خواهید دید که اتوماسیون CRM در واقع می‌تواند کارهای بیشتری را برای تجارت شما انجام دهد.

CRM Automation چیست؟

در اتوماسیون CRM، سیستم به‌طور خودکار کارهای ساده و تکراری را به منظور ساده‌سازی کار و بهبود بهره‌وری انجام می‌دهد.

سیستم‌های CRM توانایی پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از اتوماسیون های مختلف را دارند. برخی از رایج‌ترین آن‌ها شامل بازاریابی، فروش و خدمات به مشتریان است.

اتوماسیون بازاریابی که شامل کمپین‌های ایمیلی (ایمیل مارتینگ)، ایمیل‌های خوش‌آمدید و همگام‌سازی و یکپارچه سازی داده‌ها می‌شود.

اتوماسیون گردش کار فروش که شامل مراحل انتقال از بازاریابی تا به بستن فروش نهایی، تخصیص وظایف و زمان‌بندی تماس است.

اتوماسیون خدمات مشتری که شامل مواردی مانند چت بات های هوش مصنوعی و مسیریابی موردها و سرنخ ها است.

مزایای اتوماسیون CRM

ممکن است فکر کنید که تنها مزیت اتوماسیون CRM جنبه صرفه جویی در زمان است. با این حال، با افزایش بهره‌وری، یکپارچه سازی بیشتر این نرم افزار در نهایت باز روش های مختلفی سود خواهید برد. با اتوماسیون CRM، شما گردش کار را طراحی می‌کنید، محرک‌ها را شناسایی کرده و محتوا را ایجاد می‌کنید. سپس می‌توانید انرژی خود را صرف کارهای مؤثر کنید و بقیه کارها را به صورت اتوماسیون انجام دهید.

در زیر نمونه هایی از نحوه اتوماسیون CRM برای کل شرکت شما آورده شده است:

صرفه جویی در وقت:

کارها را ساده کنید تا بتوانید بر پروژه‌هایی که واقعاً اهمیت دارند تمرکز کنید بدون این که ساعات ارزشمندی را در این راه قربانی کنید.

افزایش درجه صلاحیت سرب:

اتوماسیون CRM فرآیند تولید سرنخ را بهبود می بخشد و به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد بیشتری سرنشین جمع‌آوری کرده و میزان صلاحیت را افزایش دهید زیرا می‌توانید سریعتر پیگیری کنید.

افزایش نرخ تبدیل:

زمان خود را برای تمرکز بر بهترین روش ها و سپس  استفاده از آن‌ها به همراه بهترین فروشندگان خود یکپارچه کنید.

بهبود رضایت مشتری:

مشکلات و نظرات مشتریان به هر شکلی از دسترسی مشتریان ایمل ها، فرم ها و ادغام با چت بات ها به سرعت شناسایی و برطرف می‌شوند.

استمرار بیشتر در حفظ نرخ تبدیل مشتری:

با رسیدن به اوج این مزایا، نرخ حفظ مشتری بالاتری را مشاهده خواهید کرد.

CRM Automation در مقابل اتوماسیون بازاریابی: تفاوت چیست؟

بازاریابی و خودکارسازی CRM اهداف زیادی را دنبال می‌کند. با این وجود، اتوماسیون CRM تمرکز بیشتری دارد و این در حالی که است که سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی دیگر فقط برای ارائه کمپین‌های بازاریابی طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های کلیدی سیستم‌های اتوماسیون CRM عبارت‌اند از:

پرورش سرب با استفاده از بازاریابی ایمیلی:

ایجاد قالب‌های ایمیل که می‌تواند در زمان مناسب به سرنخ‌های مناسب ارسال شود.

تحویل محتوا:

هنگام ایجاداعلان‌ها، محتوای محصورشده را به کاربران ارسال کنید.

گردش‌های کاری سفارشی:

گردش‌های کاری را توسعه می دهید که از کمپین‌های بازاریابی هدفمند شما پشتیبانی می‌کند.

Campaign Analytics:

تجزیه‌وتحلیل عملکرد کمپین ها برای اطلاع از تصمیم گیری های آینده، به راحتی در دسترس خواهد بود.

سیستم‌های اتوماسیون CRM بسیاری از ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌دهند، در حالی که اطلاعات ارزشمندی را برای تیم‌های فروش و خدمات مشتری ایجاد می کنند. با اتوماسیون CRM، می‌توانید سطح بهتری از هم ترازی بین بخش های مختلف را به دست آورید که منجر به افزایش رشد و بهره‌وری منجرب می‌شود. در حقیقت، 87 درصد از مدیران فروش و بازاریابی می‌گویند همکاری بین بخش های فروش و بازاریابی باعث رشد مهم کسب و کار می‌شود.

با اتوماسیون CRM یک کسب و کار بهتر راه‌اندازی کنید

وقتی از ویژگی‌های اتوماسیون CRM خود استفاده می‌کنید، مزایای بیشتری را به دست می‌آورید که تیم ها و بخش های مختلف تجارت شما می توانند به نفع خود از آن استفاده کنند.

هرچه تعداد گروه ها و لیست مشتریان شما بیشتر شوند، اطلاعات بیشتری برای ارزیابی در اختیار خواهید داشت؛ و هرچه اطلاعات بیشتر باشند، آنالیز (و استفاده از آن ها) راحت تر می‌شود.

اتوماسیون CRM به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌های خود را بهتر مدیریت کنید، از آن‌ها به خوبی استفاده کنید و در انجام این کار در وقت خود صرفه جویی کنید.

20 آمار CRM که باید در سال 2021 بدانید

 نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فضای بسیار رقابتی در B2B و SaaS است. این‌یکی از مشخص‌ترین اشکال فناوری در دهه گذشته است. در حقیقت، 91 درصد از شرکت‌هایی که بیش از 11 کارمند دارند در حال حاضر از نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنند. چرا؟

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است

همه‌چیز مصرف‌کننده محور است و تجارت مدرن به ابزاری برای مدیریت انتظارات بالا نیاز دارد. کل زیرساخت‌های فروش و بازاریابی تغییر کرده است و خریداران اکنون خودآموز هستند. در حقیقت، اکثر مصرف‌کنندگان قبل از مراجعه به یک وب‌سایت خاص، تحقیقات محصول خود را با یک یا چند موتور جستجو آغاز می‌کنند. دیگر نیازی به “فروش” محصول یا خدمات خود مانند گذشته نیست.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است

این بدان معناست که مارک‌هایی که مشتری را بهتر درک می‌کنند و هنگام تدوین برنامه‌های بازاریابی خود از این بینش استفاده می‌کنند، با استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود موفق‌ترین هستند. یک ابزار کلیدی برای از بین بردن فاصله بین نیروی کار و ایجاد یک تجربه به‌یادماندنی، یک پلت فرم CRM مؤثر با یک سیستم متمرکز است. بااین‌حال، 18 درصد از فروشندگان هنوز نمی‌دانند ابزار CRM چیست.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است

این آمار CRM فعلی را بررسی کنید. آن‌ها یکپارچه برای ادغام این فناوری امروز یا حداکثر در 2021 استفاده می‌کنند.

آمار عمومی CRM

بازار CRM امروزه سریع‌ترین رشد را در زمینه نرم‌افزار دارد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 80 میلیارد دلار برسد.

شصت‌وپنج درصد از مردم “سهولت استفاده” را مهم‌ترین نیاز هنگام انتخاب راه‌حل CRM می‌دانند.

در سال 2021، 13 درصد از شرکت‌ها اعلام کردند که سرمایه‌گذاری در سیستم CRM اولویت اصلی فروش است.

آمار مزایای CRM

استفاده از ابزار مدیریت ارتباط با مشتری تجارت را در جنبه‌های مختلف بهبود می‌بخشد. برخی از این آمار CRM را در نظر بگیرید:

هشتادوهفت درصد مردم می‌گویند بزرگ‌ترین مزیت CRM بهبود فروش است.

CRM یک ابزار برتر برای ایجاد تعاملات شخصی با مشتریان است.

هفتادوسه درصد از بازاریابان از ابزار CRM خود برای دیدگاه مشترک از چشم‌اندازها در سایر بخش‌ها استفاده می‌کنند.

استراتژی فروش آمار CRM

از بین همه بخش‌ها، فروش بیشترین بهره را از پذیرش CRM برده است. برخی از این ارقام را بررسی کنید تا علت آن را دریابید:

طبق 48 درصد از شرکت‌های موردبررسی در سال 2021، بهبود قیف فروش آنلاین یکی از اولویت‌های اصلی فروش آن‌ها بود. دیگری سرمایه‌گذاری روی CRM بود.

میانگین پذیرش CRM در بین متخصصان فروش 73 درصد است.

شصت‌وچهار درصد از متخصصان فروش از برنامه‌های CRM استفاده می‌کنند. فرزندخواندگی از سال 2016 113 درصد و از سال 2017 28 درصد رشد کرده است.

در سال 2021، 46 درصد از تیم های فروش استفاده گسترده از برنامه‌های CRM را گزارش کردند.

در چند سال گذشته، آمار CRM به مناطقی اشاره‌کرده است که فروش بر بهبود آن‌ها متمرکز است که باید برای سال 2025 در نظر گرفته شود. این مناطق عبارت‌اند از:

  • تبدیل مشتریان
  • بستن معاملات بیشتر
  • بهبود کار آیی قیف فروش
  • رانندگی تولید سرب
  • دریافت پاسخ‌های بیشتر از مشتریان احتمالی

ما همچنین باید توانایی فروش و اهمیت آن را برای یک استراتژی بازاریابی با عملکرد بالا اعلام کنیم؛ اما به‌منظور ایجاد محتوای فعال درفروش، داشتن یک ابزار CRM برای ردیابی نقاط درد، فعالیت‌ها و سفر آن‌ها از طریق قیف کمک می‌کند. از این نوع بینش‌ها می‌توان برای ایجاد محتوای بهتر استفاده کرد که سرنخ‌های شمارا سریع‌تر از طریق قیف منتقل می‌کند.

آمار CRM موبایل

شرکت‌هایی که از راه‌حل CRM تلفن همراه استفاده می‌کنند، نرخ پذیرش بسیار بالاتری را مشاهده می‌کنند. اعداد را در نظر بگیرید:

  • در سال 2021، بازار CRM تلفن همراه جهانی با رشد 11 درصدی به 15 میلیارد دلار در سراسر جهان رسید.
  • شصت‌وپنج درصد از شرکت‌هایی که از CRM تلفن همراه استفاده می‌کنند به سهمیه فروش خود دست‌یافته‌اند.
  • پنجاه‌درصد تیم ها بهره وری خود را با استفاده از پلت فرم CRM بهبود بخشیده اند.

به دلیل معرفی گسترده راه‌حل های CRM با ابر، سال 2021 شاهد افزایش چشمگیر فناوری‌های CRM در تلفن همراه بود. در سال 2008، تنها 12 درصد از مشاغل از CRM مبتنی بر ابر استفاده کردند که در سال 2021 به 87 درصد افزایش یافت.

CRM و چند دستگاه

سیزده درصد از شرکت‌ها اظهار می‌دارند که استفاده از فناوری‌های فروش در کارهای روزانه دشوارتر از دو یا سه سال پیش است. CRM فرآیند را ساده کرده و همه کانال‌ها را به هم متصل می‌کند، به‌ویژه هنگامی که محتوا را روی چندین دستگاه اجرا می‌کنید. در حقیقت، 81 درصد از کاربران نرم‌افزار CRM به اطلاعات خود در چندین دستگاه مانند لپ‌تاپ، رایانه رومیزی، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی دسترسی دارند.

آینده توسعه CRM

سی و یک درصد شرکت‌ها می‌گویند مشارکت چند سهامدار تصمیم‌گیرنده در فرآیند خرید سخت‌تر از چند سال پیش است. این آمار CRM مهم است زیرا اطلاعات مهمی است که شرکت شما می‌تواند برای انتخاب درست در سال 2022 استفاده کند.

سال 2021 سال مشتری است، به این معنی که اگر تا سال 2022 هنوز CRM ندارید، پشت خط منحنی قرار خواهید گرفت. سرمایه‌گذاری در ابزار CRM علاقه شرکت را به حفظ مشتریان، ایجاد کار آیی و بهبود نشان می‌دهد. سفر و پشتیبانی مشتری زمان آن رسیده است که کارمندان و مشتریان خود را با راه‌حل چند بازارِ که شما را از بازی جلو می‌اندازد، تقویت کنید.

بررسی CRM برای بهبود فروش‌های B2B

 

اهمیت به‌روز نگه‌داشتن CRM

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

می‌توان به این شکل نگاه کرد که درواقع ابزارهای اصلی فروش B2B شما در CRM نیز وجود دارند. اگر سی آر ام به‌درستی ایجاد شود می‌تواند سود بسیاری را داشته باشد. آمار نشان می‌دهد که 47 درصد از تیم‌های فروش و بازاریابی برای بهبود عملکرد کلی‌شان از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند. امروزه اکثر سی آر ام ها می‌تواند با بیشتر برنامه‌ی مربوطه به کسب‌وکار شما و بازاریابی ادغام شوند تا درفروش، بازاریابی، حسابداری، مالی و مدیریت آن‌ها کمک کنند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

البته باید توجه داشت که بدون بررسی مخاطبان و خود آن‌ها و واردکردن اطلاعات دقیق و مهم آن‌ها، CRM تنها یک نرم‌افزار باقی خواهد ماند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

یکی از مسائلی که ممکن است باعث به وجود آمدن پایگاه داده ضعیف و غیرقابل استفاده CRM برای فروش‌های B2B شود، وارد شدن و به وجود آمدن لید ها و سرنخ‌هایی است که به تیم فروش ارتباطی ندارد، این اطلاعات ممکن است توسط پر شدن فرمی در سایت شما، دادن ایمیلی به مشتری و یا سازمان شما و یا پیامی از شرکت شما وارد پایگاه داده‌شده باشند، طبق آمار تنها 54 درصد از داده‌های ورودی توسط سازمان‌های برای ورود به سیستم تأیید می‌شوند. قرار دادن کنترل‌کننده ورودی اطلاعات سی آر ام یعنی شخص یا ابزاری که همه‌ی اطلاعات ورودی را کنترل کنید می‌تواند از به جود آمدن این پایگاه داده ناخواسته جلوگیری کند.

CRM که شما برای فرآیندهای B2B استفاده می‌کنید باید برای بخش‌های مختلف کسب‌وکار و تیم شما به‌صورت استاندارد پیاده‌سازی شده باشد. این‌ها دلایلی هستند که شما باید همیشه سی آر ام خود را به‌روز و تمیز نگه‌داری کنید.

Cloud CRM

اگر CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنید بسیار عالی است

آمارها نشان می‌دهند که در سال‌های قبل تنها 11 درصد از سیستم‌های مبتنی بر ابر استفاده می‌کردند درحالی‌که امروز این درصد به 88 افزایش داشته است. چراکه اکثر فروشندگان و بازاریابان توانایی استفاده از ابزار را برو روی گوشی‌های هوشمند خود نیز الزامی می‌دانند.

مخاطبین مناسب

در واردکردن اطلاعات مخاطبین با درواقع به وجود آوردن سرنخ‌های جدید دقت کنید و سعی کنید از فرم‌های موجود استفاده کنید، فراتر از فیلدهای فرمی هم‌فکر کنید و همه‌ی اطلاعات را اعم از راه‌های ارتباطی کاربر و اخلاق و سلیقه مشتری را هم وارد کنید، چراکه شما و کارهای شما در سیستم CRM در حال بررسی است. رویدادها، نمایشگاه‌ها نیز یکی از راه‌های بسیار مناسب برای واردکردن مخاطبان جدید است. در این وقایع هستند که محصولات مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید اطلاعات زیادی را به دست آورید.

پس از مدتی که پایگاه داده‌ی خود را شکل دادید و راکت باقی ماند می‌توانید از آن برای ایجاد کمپین‌های علاقه‌مندی و نظرسنجی‌ها نیز استفاده کنید.

ارتباط

توجه داشته باشید که اگر از این پایگاه داده اطلاعاتی مدام استفاده نکنید و به‌روز نکنید و با استفاده از هر نوع روش ارتباطی از تماس تا ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و مشارکتی و نظرسنجی‌ها استفاده نکنید این پایگاه داده برای کسب‌وکارهای B2B دیگر قابل‌استفاده نخواهد و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

چرا پیاده‌سازی راه‌حل CRM؟

راه‌حل‌های CRM با ساده‌سازی فرایندهای اداری در بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات، سودآوری شما را افزایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد بر ایجاد و حفظ روابط مهم مشتری تمرکز کنید. یک راه‌حل قوی CRM یک پلتفرم چندوجهی است که در آن‌همه چیز برای توسعه، بهبود و حفظ روابط با مشتریان ذخیره می‌شود. بدون پشتیبانی از یک راه‌حل CRM یکپارچه، ممکن است فرصت‌های رشد را ازدست‌داده و درآمد خود را از دست دهید، زیرا فرایندهای عملیاتی خود را بهینه نمی‌کنید یا از روابط مشتری یا رهبری فروش حداکثر استفاده را می‌برید.

تصور کنید که اطلاعات تماس مشتری را اشتباه جاگذاری کرده‌اید، فقط برای اینکه بدانید تأخیر شما منجر به از دست دادن مشتری شما در برابر یک رقیب شده است. یا تصور کنید دو فروشنده برتر شما در حال دنبال کردن یک‌چشم انداز هستند که منجر به آزار مشتری بالقوه و رقابت غیردوستانه داخلی می‌شود. بدون یک سیستم CRM متمرکز و خودکار، افراد شما می‌توانند ارتباطات مشتری را ازدست‌داده و فرصت‌های تجاری را از دست بدهند.

چه کسی از CRM سود می‌برد؟

مشاغل کوچک به دنبال رشد هستند.

اگر می‌خواهید یک مزیت رقابتی در بازار خود داشته باشید، نرم‌افزار CRM ممکن است آن را به شما ارائه دهد. CRM می‌تواند بار مدیریت فناوری اطلاعات را از طریق اتوماسیون فرآیندهای تجاری شما از دوش کارکنان بردارید تا بتوانید بر آنچه مهم است تمرکز کنید: هدایت کسب‌وکار خود برای موفقیت.

رهبران صنعت خواهان راه‌حل‌های بزرگ هستند.

حتی پیچیده ترین تعاملات مشتری را با مجموعه ای از ابزارهای CRM که متناسب با نیازهای شما هستند ساده و بهبود دهید.

چرا از Dynamics 365 برای CRM استفاده می‌کنیم؟

با Dynamics 365، نرم‌افزار CRM را دریافت می‌کنید که به عنوان یک راه‌حل قابل تنظیم و انعطاف‌پذیر طراحی شده است تا با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشد. یک برنامه مستقل برای پاسخگویی به نیازهای یک رشته خاص از کسب‌وکار انتخاب کنید یا از چندین ابزار CRM که به عنوان یک راه‌حل یکپارچه قدرتمند با هم کار می‌کنند استفاده کنید.)

بازاریابی:

سفر مشتریان خود را بهبود بخشید

کمپین‌های بازاریابی چند کانالی ایجاد کنید، سرنخ‌های آماده فروش را پرورش دهید و تیم‌های فروش و بازاریابی خود را با ابزارهای برنامه‌ریزی و ردیابی که با برنامه ها و خدمات موجود شما ادغام می شوند، هماهنگ کنید.

فروش:

به فروشندگان قدرت دهید تا تعامل شخصی خود را با مشتریان ایجاد کنند

برای درک بهتر نیازهای مشتری، تعامل مؤثرتر و برنده شدن در معاملات، فراتر از اتوماسیون نیروی فروش بروید. هوشمندانه با بینش‌های جاسازی شده، روابط را تقویت کنید، بهره‌وری را افزایش دهید، عملکرد فروش را افزایش دهید و با یک پلت فرم مدرن و سازگار نوآوری کنید. از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای ردیابی روابط با مشتریان و خودکارسازی فروش با درخواست‌های زمینه‌ای که استراتژی فروش را هدایت می‌کند، استفاده کنید.

خدمات مشتری:

خدمات بدون زحمت از طریق هر کانالی

ارائه خدمات و پشتیبانی هوشمند در هر کانالی با توانایی منحصربه‌فرد برای کار با سامانه‌های موجود شما. مشتریان و نمایندگان را با ابزارهای موردنیاز خود برای اطمینان از حل سریع و دقیق، هر بار توانمند کنید.

خدمات میدانی:

به نمایندگان خود قدرت دهید تا تجربه بهتری از مشتریان ایجاد کنند

برنامه‌ریزی ساده، مدیریت موجودی و کارایی در محل. ارتباطات سریع و شفاف و قابلیت‌های ردیابی را برای حفظ ارتباط مشتریان با عوامل حوزه خود ارائه دهید.

اتوماسیون خدمات پروژه: بهبود سودآوری پروژه با ابزارهای برنامه‌ریزی و تجزیه‌وتحلیل

به کارکنان خود قدرت دهید تا تقاضای منابع را پیش‌بینی کرده و با ابزارهای مشارکتی که به‌راحتی برای کسب‌وکار شما طراحی می شوند، همکاری کنند.

نحوه انتخاب یک نرم افزار سی آر ام برای مشاغل B2B خود

 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیزی فراتر از تماس با مشتری است.سی ار ام مایکروسافت به ابزاری تبدیل شده است که می‌تواند برای پرورش سرنخ‌ها، تماس با سرنخ‌های بالقوه، نگهداری همه داده‌ها در مورد مشتریان و سرنخ‌ها در یک پایگاه داده متمرکز، کمک به کار تیمی مشترک و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در اختیار داشتن این اطلاعات که  به‌ راحتی در اختیار تیم خود قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند کارآمدتر کار کنند. از آنجا که آن‌ها می‌توانند ابزارهای B2B  سی آر ام را به راحتی استفاده کنند، اطلاعات موردنیاز خود را بررسی کرده و اطلاعات جدیید را به پایگاه داده خود اضافه کنند و سپس از آن در نمایه یا ویو دلخواه گزارش بگیرند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

در محیط تجاری امروز، جایی که داده‌ها در جایگاه یک کالا هستند و در چنین برنامه‌های سنگینی که با داده سر و کار داریم، مدیریت این داده‌ها از همیشه مهم‌تر است. علاوه بر این، تجربه کاربری (UX) آسان و مناسب تقریباً مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این ابزار دارد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

یک ابزار CRM خوب B2B شامل چه مواردی است؟

  • یک ابزار CRM خوب B2B
  • توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار crm است.
  • اطلاعات تماس مشتری شما را ثبت می کند
  • جزئیات رابطه شما را ذخیره می کند
  • تعاملات آن‌ها را با شرکت ابزار شما ثبت می کند
  • برچسب‌های خودکار یا دستی اضافه می کند
  • و به شما امکان می‌دهد از طریق ابزار با آن‌ها تماس بگیرید

این‌ها همه الزامات اساسی یک ابزار CRM B2B هستند؛ اما در سال‌های اخیر، ابزارها به طور فزاینده‌ای هوشمندتر شده و قابلیت‌های جدیدی را ارائه داده‌اند؛ مانند:

  • توصیه برای فروش یا فروش متقابل مشتریان فعلی
  • یادآوری زمان پیگیری مشتریان احتمالی
  • ردیابی فرصت‌های جدید بازار
  • پیگیری فاکتورها
  • و . . .

معیارهای انتخاب یک ابزار CRM خوب B2B

همان‌طور که مطمئن هستم شما خودتان به این نتیجه رسیده‌اید، پیاده‌سازی نرم افزار CRM تخصصی برای مشاغل B2B در کسب‌ و کار شما می‌تواند بازی را تغییر دهد.

  • امکان بهره‌وری بیشتر داده ها
  • مقیاس‌پذیر
  • بهبود همکاری
  • افزایش فروش
  • ارائه خدمات به مشتریان خود را در سطح بالاتر
  • و . . .

اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام ابزار برای کسب و کار شما مناسب است. متأسفانه، این تصمیم می‌تواند یک فرآیند دشوار باشد زیرا صدها ابزار در کنار بهترین ابزار شناخته شده مایکروسافت سی ار ام وجود دارند که شاید بتوانند ابزار ها و ویژگی های مشابه را ارائه دهند. ممکن است در این تصمیم گیری دچار مشکل شوید، تیم نورون سی ار ام در تلاش است که وجود این مقاله و مقاله ای پیشین بتواند شما را در انتخاب این سیستم راهنمایی کند.

 قیمت‌گذاری CRM ها

یکی از موانع ورود و ویژگی تاثیر گذاز در تصمیم گیری، قیمت‌گذاری و قیمت ویژگی‌هایی است که آن‌ها ارائه می دهند؛ اما وقتی در حال تجزیه‌ و تحلیل ابزارهای مختلف سی آر ام  B2B هستید، هزینه باید در روش‌های فیلترینگ شما نقش داشته باشد، اما نباید اولین پالایه یا فیلتری باشد که ابزارها را با آن بررسی می کنید. به ابزار نگاه کنید و ببینید چه ویژگی‌هایی با این قیمت ارائه می‌شود. سپس ببینید آیا برای دستیابی به سطح بهره‌وری یا ویژگی‌هایی که به دنبال آن هستید، نیاز به خرید برنامه یا افزونه‌های بالاتر دارید یا خیر.

آموزش پذیری

آموزش یکی دیگر از عناصری است که می‌تواند نه ‌تنها زمان، بلکه پول را نیز مصرف کند. اگر تیم شما خود آموزش می‌بیند و برای یادگیری سیستم با پشتیبانی تماس می‌گیرد، آن‌ها معامله را نمی‌بندند. مدنظر قرار دهید که چقدر طول می‌کشد تا این سیستم ادغام شود و آیا هزینه‌ای برای تلفیق آن با ابزارهای قبلی شما دارد. ممکن است ویژگی‌های ارائه‌شده با یک ابزار در حال حاضر برای شما فوق‌العاده به نظر برسد؛ اما آیا ادغام آن با سایر ابزارها برای شما هزینه‌بر خواهد داشت یا باید ابزارهایی را که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنید تغییر دهید؟

نرم افزار CRM باید بصری باشد وگرنه تیم شما به طور فعال از آن اجتناب می کند و فقط در مواقع ضروری از آن استفاده می کند. توجه داشته باشید که از ورود به سیستم چند کلیک طول می‌کشد تا بتوانید کارهای اساسی را انجام دهید که احتمالاً تکرار می‌کنید. اگر متوجه شدید که این فرآیند به طول می‌انجامد، ممکن است ابزار مناسبی برای شما نباشد. اگر در زمان کمی تنگ باشید از این روند اجتناب خواهید کرد.

پشتیبانی از نیازهای CRM شما

به غیر از استفاده آسان، توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی چقدر در دسترس است، صرف‌نظر از این که خطای کاربر، نگرانی، پرس ‌و جو یا اشکال باشد. با نماینده‌ای که نسخه نمایشی یا دمو را ارائه می‌دهد یا نرم افزار را برای شما توضیح می‌دهد، میزان پشتیبانی موجود را بررسی کنید؛ و اگر بر اساس برنامه‌ای است که انتخاب کرده‌اید و اینکه چقدر برای سطح پشتیبانی قابل دسترسی تر است، قابل توجه بود همان را انتخاب کنید. نه‌تنها در مورد پشتیبانی موجود استعلام کنید، بلکه در مورد هرگونه راهنمای سلف سرویس (پست‌های وبلاگ، مطالب آموزشی، آموزش‌های ویدئویی، سؤالات متداول و غیره) نیز استعلام بگیرید. اگر تعداد محدودی از ابزارها برای پشتیبانی در دسترس است، این را در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به راهنمایی، باید از نماینده حضوری درخواست کنید.

وارد شوید، بیرون بروید، حواس شما پرت نشود!

با هر نرم‌افزاری، همیشه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی وجود دارد که توسط شما و تیم شما استفاده نمی‌شود. از آنجا که قرار نیست هر ابزاری به طور سفارشی بر اساس نیازهای شما ساخته شود. شرکت‌های نرم‌افزاری سعی می‌کنند مشکل اصلی را برطرف کرده و در این راه‌حل تخصص داشته باشند؛ اما عملکردهایی را که به اعتقاد آن‌ها می‌تواند برای کمک به شما در سفر کاری مفید باشد، ارائه نمی‌دهد. بسته به نیاز شما ممکن است از برخی از این ویژگی‌ها را استفاده کنید اما برخی از آن‌ها در کنار ابزار های اصلی شما بی استفاده هستند. بر روی مشکلاتی که به دنبال حل آن‌ها هستید تمرکز کنید و ابزاری را پیدا کنید که متناسب با معمای سایر ابزارهایی باشد که در حال حاضر دارید.

تیم نورون سی ار ام با ارائه مشاوه ها و تنظیم جلسات و با تجزیه و تحلیل ساختار کسب و کار شما، به شما کمک می کنند تا به درستی ابزار های مورد نیاز خود را پیدا کنید و به درستی آن ها را در مایکروسافت سی ار ام پیاده سازی کنید.

CRM ها برای موبایل

نرم افزار CRM B2B پاسخگو برای دستگاه های هوشمند

از آنجایی که کسب‌وکار در حال انتقال بیشتر به کارهای از راه دور و تلفن همراه است، اطمینان حاصل کنید که پلت فرم های نرم افزاری شما در دستگاه تلفن همراه قابلیت استفاده دارد. اطمینان حاصل کنید که برنامه می‌تواند کارهایی را که بیشتر انجام می‌دهید انجام دهد. برای برخی از شرکت‌ها، نسخه تلفن همراه ممکن است از نسخه دسکتاپ مهم‌تر باشد. برای شرکت‌ها این امر برای اطمینان از این که این نسخه تمام شرایط را برآورده می کند و چیزی است که تیم شما قادر به استفاده از آن است، اعمال می‌شود.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت که نورون سی ار ام ارائه می دهد قابلیت کامل برای استفاده در گوشی های همرا را دارد.

تنظیمش کن و فراموشش کن!

توانایی داشتن اتوماسیون بازاریابی با برنامه‌ریزی مناسب یکی از با ارزش ترین ویژگی‌های نرم افزار مایکروسافت سی ار ام است. متأسفانه همه سیستم‌عامل‌ها یا سی ار ام های دیگر این ویژگی را ندارند. این فرآیند اتوماسیون به نرم افزار اجازه می‌دهد تا به شما یادآوری کند یا در برخی موارد وظیفه‌ای را  برای شما با درحقیقت به جای شما انجام دهد. آیا این ایمیل‌ها خودکار هستند که پس از تماس یا فروش به مشتری ارسال می‌شوند؟ این ویژگی می‌تواند به سایر نرم‌افزارهایی که پیاده کرده‌اید نیز متصل شود؛ مانند کمپین‌های ایمیلی بر اساس آخرین تعاملی که شما با مشتری برقرار کرده اید. می‌توانید برچسب‌هایی را برای راه‌اندازی اقدامات مختلف تنظیم کنید و بر اساس تعاملاتی که داشته‌اید این برچسب‌ها را به نمایه‌های مشتری وصل کنید. سپس به نرم افزار اجازه دهید پیگیری‌های لازم را برای شما انجام دهد. و در حقیقت سیستم را به صورت اتوماسیون تنظیم کنید.

ما، تیم نورون سی آر ام به شرکت‌های B2B این امکان را می‌دهیم تا خدمات و سرویس هایی را که ارائه می دهند را به درستی به گوش مخاطبین عام و خاص برسانند، ما علاوه بر ارائه مایکروسافت سی ار ام در ایران، با ارزیابی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، برنامه های بازاریابی و فروش، تدوین استراتژی و تیم سازی فروش را انجام داده و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را بنا به شکل کسب و کار شما شخصی سازی می کنیم.

مشتریان خود را با ابزار سی آر ام B2B مدیریت کنید

مدیریت سرب یک قابلیت اصلی همه سیستم‌عامل‌های CRM باید باشد. از آنجا که این مدیریت بسیار مهم و شاخصه ی ابتدایی بود، بسیاری از شرکت های ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شروع به برآوردن این نیاز کردند . راه حل برای شرکت‌ها و برای حفظ مشتریان، متمرکز کردن نمایه‌های احتمالی خود، به طوری که آن‌ها بتوانند راحت تر با مشتریان خود تماس و ارتباط بگیرند. مدیریت توسط مالک یا سازنده اصلی امکان مهم همه سیستم‌عامل‌های CRM است. نحوه مدیریت نرم افزار در کنار اتوماسیون بازاریابی و مدیریت فرآیند های فروش نکته شیرین Microsoft Dynamics 365 است. مدیریت نرم افزاری برای مشاغل B2B با استفاده از مایکروسافت سی ار ام همچنین به نحوه مدیریت اطلاعات توسط اپراتور و توانایی آن‌ها برای سفارشی سازی اطلاعات برمی‌گردد. در طی این فرایند، قسمت‌های مساوی از قابلیت‌های نرم‌افزاری و توانایی کاربر مشخص شده است.

ادغام با CRM ها

قبل از آنکه سی ار ام خود را با سایر نرم افزار های ادغام کنید هم اطمینان حاصل کنید که چه نرم افزارهایی را می خواهید با سیستم خود ادغام کنید و اینکه سی ار ام شما این امکان را دارد یا خیر، سی ار ام مایکروسافت علاوه بر اینکه با سایر نرم افزار های شرکت مایکروسافت به راحتی ادغام می شود با خیلی از نرم افزار های بازایابی و فروش دیگر نیز قابلیت ادغام دارد، تیم نورون سی ار ام حتی می تواند برای شما ادغام این سیستم با نرم افزارهایی از قبیل سپیدار را هم فراهم آورد. بخش اساسی تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام پلتفرم برای شما مناسب تر است، این است که کدام ابزار بومی یا از طریق یک ابزار ادغام شده با ابزارهایی که در حال حاضر استفاده می‌کنید قابلیت ادغام دارد. همه ابزارهای CRM بومی با هر ابزاری در جعبه‌ابزار شما ادغام نمی‌شوند؛ اما ابزارهای ادغام شخص ثالث مانند Zapier وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ابزارها را ادغام کرده و این فرایندها را خودکار کنید و این نرم افزار متصل کنند با سی ار ام به خوبی ارتباط برقرار می کند.

نرم افزار Zapier به شما امکان می‌دهد هزاران ابزار را به‌صورت یکپارچه ادغام کنید. ممکن است برخی از ابزارهایی وجود داشته باشد که شما در حال حاضر بسیار به آن ها وابسته هستید و نتوانید آن ها را جا به جا کنید زیرا این ابزارهای بومی با ابزارهای جدید CRM B2B شما ادغام نمی‌شود. به همین دلیل باید قادر باشید از چنین نرم افزارهایی در کنار سی ار ام خود استفاده کنید.

تنظیمش کن و فراموشش کن

توانایی داشتن اتوماسیون بازاریابی با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت فرآیند فروش یکی از با ارزش ترین ویژگی‌های نرم افزار Microsoft Dynamics 365 است. متأسفانه همه سیستم‌های ارتباط با مشتری این ویژگی را ندارند. این فرآیند اتوماسیون به نرم افزار اجازه می‌دهد تا به شما یادآوری کند که می تواند در برخی موارد وظیفه‌ای را برای شما انجام دهد یعنی به صورت اتوماتیک کارهایی را که نیاز به تکرار مداوم دارند را در زمان هایی قابلیت تنظیم دارند را انجام دهد. مثلاً  ایمیل‌های خودکار که پس از تماس یا فروش به مشتری ارسال می‌شوند، یا بکارگیری اتوماسیون در فرآیند های بزرگتر مثل کمپین‌های ایمیلی بر اساس آخرین تعامل شما با مشتری. می‌توانید برچسب‌هایی را برای راه‌اندازی اقدامات مختلف تنظیم کنید و بر اساس تعاملاتی که داشته‌اید این برچسب‌ها را به نمایه‌های مشتری وصل کنید. سپس به نرم افزار اجازه دهید پیگیری‌های لازم را برای شما انجام دهد.

گزارش گیری های دقیق: داده‌ها را به من نشان بده!

هنگامی‌که CRM را در برنامه روزانه خود پیاده‌سازی کردید، می‌خواهید برخی از اطلاعات مربوط به روندها، آنچه کار می کند، چه چیزی کار نمی‌کند و کجا می‌توانید بهبود دهید را ببینید. در اینجاست که ابزاری با ویژگی‌های گزارش می‌تواند راه‌های جدیدی برای نزدیک شدن به مشکلات باز کند. با مشاهده اینکه مشتریان شما در چه وضعیتی هستند، می‌توانید مسیر حرکت خود را باهدف نزدیک شدن به مشتری و کسب درآمد بیشتر تنظیم کنید. مراقب ابزارهای CRM باشید که به شما امکان می‌دهد این گزارش‌ها را صادر کنید، به خصوص اگر نیاز به ارائه داده‌های سطح بالا به ذینفعان یا اعضای تیم داشته باشید. در مایکروسافت سی ار ام می توانید سطح دسترسی برای دیدن این نما ها را تعیین کرده و به راحتی با ایجاد داشبورد ها و فیلتر کردن نما ها، گزارش های دلخواه خود را ایجاد کنید.

 

این به چه معناست

همان‌طور که مطمئن هستم شما خودتان به این نتیجه رسیده‌اید، یک نرم افزار CRM بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردید قابلیت دارد. این‌ها تنها نکات اصلی هستند که ما احساس می‌کنیم در تصمیم گیری شما برای انتخاب MS CRM مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ابزارهای مناسب CRM خود را به درستی انتخاب کنید، CRM شما می‌تواند یکی از قوی‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های کسب‌وکار شما باشد.

برای اینکه تیم شما همان‌طور که انتظار دارید کار کنند، آن‌ها باید توانایی دریافت اطلاعات موردنیاز خود را در زمان نیاز داشته باشند. دسترسی به همه جنبه‌های کسب‌وکار (از طریق ادغام) و دارایی‌هایی که به آن‌ها در بستن معاملات (از طریق اتوماسیون بازاریابی) کمک می کند. وقتی ابزار B2B CRM مناسب را پیاده کرده باشید، تماس با مشتریان و پیگیری مشتریان احتمالی بسیار ساده‌تر خواهد بود. شما در آنجا خواهید ماند و می‌پرسید چرا زودتر این کار را نکرده‌اید.

با تجارب تجاری یکپارچه انتظارات مشتری را برآورده کنید

 مصرف‌کنندگان امروزی (خریداران) خواهان انعطاف‌پذیری برای خرید و تحقق خواسته ها و نیاز های خود در مکان، زمان دلخواه خود هستند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده ازمیدریت ارتباط با مشتری است.

با گسترش گزینه‌های خرید برای مشتریان مانند خرید از فروشگاه های آنلاین(دیجی کالا، فروش اتما، دایان شاپ، پارسان می، کالاتیک، فروشگاه خانومی، فروشگاه مبیت، کالازم، کالاچیو، توانی نو و … )، آن‌ها به‌سرعت با بررسی ارزش‌افزوده یا مزایای محصولات و خرید آنلاین نسبت به انتظارات اولیه  خود، به مشتری آنلاین تبدیل‌شده‌اند. برای بسیاری از خرده‌فروشان، استفاده و به اشتراک گذاشتن بلکه عامل بسیار مهمی برای بقا در بازاری است که در آن رقابت می کنند. در طول سال گذشته، خرده‌فروشان به‌سرعت برای ملاقات با مشتریان در کانال‌های جدید و نوظهور ارتباطی حرکت کرده‌اند تا باعث جذب مشتری و رشد فروش شوند مثل تبلیغات در شبکه های اجنماعی نظیر: اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و یا شبکه های ابرانی مثل: آپارات، بازار، روبیکا، آیوا، گپ و … و یا شرکت در انواع وبینار ها، سمینار ها و همایش ها. بهبود تجربیات اصلی اغلب بر ایجاد سیستم‌های پشتیبان متصل که این تجربیات خرید جدید را تأمین می‌کردند اولویت داشت و درنتیجه، بسیاری از خرده‌فروشان به دلیل داده‌های متصل و یا قطع‌شده  وعده خرید یکپارچه برای مشتریان خود را ندادند!

یعنی بر اساس تجربیات کسب و کار ها مشخص شد که باید پایگاه جامع و قابل دسترسی باشد که بتوان از آن در ارتباطات بهتر، بیشتر و سریعتر با مخاطبین استفاده کرد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از داینامیک 365 است.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics 365 بر روی یک پلتفرم مدرن، هوشمند ساخته‌شده است که می توان آن را مناسب با بازار هر کشور بومی سازی کرد. بررسی همه جنبه‌های رفتار مشتری و مشاغل از طریق یک پلتفرم تجاری یکپارچه، و فعال سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی کانال‌های غیرسنتی قدیمی و نوظهور از طریق این سیستم مدیریتی، این امر در نهایت به خرده‌فروشان و سازمان‌های کالاهای مصرفی اجازه می‌دهد تا با مشتریانی که با آن ها در ارتباط هستند به راحتی و سریعتر و با آگاهی بیشتر ارتباط برقرار کنند، به آن‌ها اجازه می دهد هر تا درگاه ها و نحوه پرداخت پول  را خودشان مشخص کنند و از هر کانالی که پیشنهاد میکنند با آن ها ارتباط برقرار شود. همچنین دید کامل مشتریان و داده‌های تجاری را در اختیار مدیران و فروشندگان قرار می‌دهد. این پلت فرم داده متصل می‌تواند به کسب‌وکار شما برای نوآوری و رشد آینده در تمام کانال‌های خرید مرتبط کمک کند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

بیایید نگاه دقیق‌تری داشته باشیم که چگونه داده‌ها نحوه درک، تقویت و ایجاد نوآوری در تجربیات خرید مشتری را تغییر داده است.

فرآیندهای بدون دردسر

مصرف‌کنندگان در مراحل خرید و یا آشنایی با محصول انتظار تجربه‌های یکپارچه و بدون اصطکاک را دارند، همچنین به ظاهر محصولات و فرآیند های خرید مشابه بسیاری در بازار وجود دارد که می تواند آن ها را را به سمت مارکت، برند یا خرده‌فروشی دیگر سوق دهد. در یک نظر سنجی که توسط سایت خبرگذاری ایسنا در یگ گروه 1500 نفره از خریداران انجام شده، مشخص شده است که از هر 3 نفر، 1 نفر که تجربه بدی در خرید داشتند باز به همان کسب و کار برگشته اند و 2 خریدار دیگر از آن برند و کسب و کار خرید تکرده یا نمی کنند!

خرده‌فروشان باهوش ارزش یک فرآیند بدون دردسر را درک می‌کنند و برای تحقق این امر سرمایه‌گذاری می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که مصرف‌کنندگان دائماً تجربه برند خود را بر اساس بهترین چیزی که تا به حال داشته‌اند ارزیابی خواهند کرد، نه برخلاف تصور آن‌ها از تجربه متوسط ​​آن‌ها. به‌عنوان مثال، مصرف‌کنندگان مشکلی در مقایسه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با موفق‌ترین خرده‌فروشان تجارت الکترونیک ندارند.

داینمامیک 365 برای کمک به کسب‌وکارها برای رقابت مؤثر در این شرایط، می‌تواند تمام مراحل و نقاط ارتباط را در طول فرآیند مشتری، از پرداخت تا بازگشت، چه آنلاین و چه در فروشگاه، به هم متصل، بررسی و مدیریت کند. این امر به خرده‌فروشان این امکان را می‌دهد که یک تجارت کاملاً متصل را ایجاد کنند، افزایش بازدید بین کانال‌ها های ارتباطی را افزایش دهند، نرخ‌های حفظ مشتری را بهبود بخشیده و به مشاغل کمک می‌کند تا بینش‌های لازم را برای به کارگیری تجربیات شخصی شده در مور خود دست آورند.

تجربیات شخصی سازی شده

با توجه به تحمل کم مصرف‌کنندگان نسبت به تجربیات بد، مشاغل در همه اندازه‌ها، حتی کوچک و متوسط ​​، باید تجربیات برجسته  و خوب مشتری را در سیستم عامل‌ها، از اجتماعی گرفته تا شخص، برای بررسی و بازده بیشتر مورد استفاده قرار دهند. هنگامی‌که مشتریان تجربه ای را بسیار نزدیک به تجربه شخصی خود می‌دانند حاضر اند تا 40 درصد بیشتر هزینه کنند. علاوه بر این، این نوع سفرهای یکپارچه و بدون دردسر منجر به تجربه‌های مثبت مشتری می‌شود که می‌تواند هزینه‌ها را تا 140 درصد افزایش دهد.

سیستم‌های تجارت واقعاً متصل

دستیابی به تجارت یکپارچه مستلزم یکپارچگی در تمام سیستم‌ها و پایگاه‌های داده‌ای است که برای تبدیل تجارت همه کانال‌ها به واقعیت استفاده می‌شود. بیایید سیستم‌های پرداخت را در نظر بگیریم تا مزایای یکپارچه سازی سیستم‌های پشتیبان را درک کنیم.

بسیاری از مشاغل همچنان از درگاه های پرداخت سنتی استفاده می‌کنند که پرداخت‌ها را از طریق یک سیستم مدیریت ریسک جداگانه قبل از انتقال آن‌ها به شخص ثالث دیگر برای مجوز پرداخت و تکمیل، هدایت می‌کنند. به‌طورمعمول، این سیستم‌های قدیمی به پردازنده‌ها و فرآیندهای پرداخت متعددی برای هر کانال و منطقه متفاوت متکی هستند.

برای مثال: صاحبان مشاغل دریافت‌ و پرداخت‌های خود را از طریق چک های بانکی،‌ حواله ها و یا پول نقد انجام می دهند. این روش‌ها در عین در دسترس بودن سریع مالی، ضعف‌های زیادی دارد. در صورتی که یک حواله یا چک بانکی گم شود، مشکلات زیادی برای دریافت‌کننده و پرداخت‌کننده پول به وجود می آورد.

این نوع سیستم قطع‌شده برای مشاغل ناکارآمد و پرهزینه است. هنگامی‌که سیستم‌ها به این روش قطع می‌شوند، به دلیل فقدان بینش و دید، بهبود تجربه مشتری را محدود می‌کند. علاوه بر این، کاربران اغلب مجبورند ده‌ها گزارش را اجرا کنند تا در جریان اطلاعات فروش همه کانال‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت قرار بگیرند و بدتر از آن، این گزارش‌ها همچنان از سیستم‌های ERP و CRM جدا هستند.

پرداخت‌های یکپارچه

یکپارچه سازی پرداخت‌ها چیزی بیشتر از تجمیع همه پرداخت‌ها با یک ارائه‌دهنده است. در مورداطمینان از یکپارچگی همه سیستم‌های پرداخت شما با سایر سیستم‌ها، ازجمله سیستم‌های ERP، پلت فرم فروش، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. اگر مشاغل بتوانند سیستم‌های پرداخت را ادغام کنند، می‌توانند سطح دید لازم را برای ارائه تجربیات شخصی سازی شده مشتری و حرکت یک قدم به خرده‌فروشی همه کاره واقعی، فعال کنند.

مشاغل می‌توانند پرداخت‌ها را به سه طریق ادغام کنند:

  • ایجاد یکپارچه سازی سفارشی
  • استفاده از افزونه یا استفاده از ادغام بومی

ادغام سفارشی به دلیل یکپارچگی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری مداوم می‌تواند گران باشد و بسیاری از خرده‌فروشان را مجبور می‌کند در صورت عدم دسترسی به ادغام بومی، افزونه‌های از پیش‌ساخته را انتخاب کنند. استفاده از افزونه‌ها خطراتی را به دنبال دارد، زیرابه این معنی است که برای ایجاد و حفظ پیوند حیاتی در فرآیندهای تجاری خود به شخص ثالث دیگری اعتماد کنند. ادغام بومی یک گزینه برتر است زیرا وابستگی به شخص ثالث اضافی را کاهش می‌دهد و همچنین مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

با مایکروسافت سی آر ام، ما توانایی کار با انواع ارائه‌دهندگان پرداخت را داریم، در بسیاری از تجارت ها ما روی ادغام پرداخت‌های بومی با استفاده از درگاه های مستقیم بانک ها یا درگاه واسط زرین پال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ” درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال یک روش ایده‌آل برای مدیریت مالی کسب‌ و کارهایی است که در آن درآمد حاصل از فروش محصولات یا خدمات، در سهم‌ های ثابت یا متغیر میان شرکای تجاری تقسیم شده و به صورت جداگانه به حساب هر شخص واریز می‌‌شود. شاید بهتر باشد برای درک بهتر درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال، چند مثال ساده بزنیم. ”

از آنجا که این یکپارچگی توسط مایکروسافت ساخته و پشتیبانی می‌شود، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید که همیشه به‌روز و بدون دردسر باشد و در عین حال اجرای سریع‌تری را برای مشاغل جدید ارائه دهید.

امروز، تجربیات متصل و یکپارچه بسازید

مشاغل در سراسر جهان به چالش کشیده شده‌اند تا به‌سرعت با نیازها و خواسته‌های مشتری که با شیوع همه‌گیر تسریع شده است، سازگار شوند. مصرف‌کنندگان و سازمان‌های رو به تجارت در حال تغییر و تحول دیجیتالی در مقیاس وسیع برای رقابت و پیشرفت در محیط های تجاری پیچیده هستند. راه حل‌های Dynamics 365 خرده‌فروشان و سازمان‌های کالاهای مصرفی را قادر می‌سازد تا بهترین دیجیتال و فروشگاهی را برای ارائه تجربیات شخصی، بدون درز و متمایز مشتریان ترکیب کنند. با Dynamic 365 Commerce، مشاغل می‌توانند فرآیندهای تجاری را ساده کرده، داده‌ها را به بینش تبدیل کنند و از سیستم‌های پویا و چابکی که با نیازهای مشتری در یک پلت فرم داده اثبات‌شده و ایمن سازگار است، استفاده کنند.

هر آنچه می‌خواهید در مورد Dynamics CRM بدانید

 آیا در مورد پیاده‌سازی Dynamics CRM در تجارت خود فکر می‌کنید؟

تصمیم‌گیری در مورد فروشنده CRM می‌تواند مشکل باشد. وقتی اندازه Microsoft Dynamics CRM را اندازه می‌گیرید، با تغییر نام تجاری اخیر و تعداد زیادی مجوز و گزینه‌های استقرار، حتی پیچیده‌تر می‌شود.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

بنابراین، اگر در مورد Dynamics CRM سؤال دارید، ما پاسخ‌ها را دریافت کرده‌ایم. سؤالات متداول Dynamics CRM ما را بررسی کنید تا در این نرم‌افزار برجسته ارتباط با مشتری ماهر شوید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار crm است.

CRM Dynamics: اصول اولیه

CRM Dynamics چیست؟

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از پلتفرم crm است.

CRM Dynamics یک نرم‌افزار تجاری است که توسط مایکروسافت ساخته‌شده است. این‌یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که به مشاغل کمک می‌کند پایگاه داده مشتریان خود را مدیریت کرده، سرنخ جدیدی ایجاد کند، با مشتریان خود تعامل داشته باشد و مسائل مربوط به خدمات مشتریان را برطرف کند.

در ابتدایی‌ترین سطح خود، یک پایگاه داده است که به مشاغل کمک می‌کند داده‌های مشتریان و مشتریان خود را سازمان‌دهی و مدیریت کنند. از طریق نرم‌افزار، کاربران می‌توانند با مشتریان و سرنخ‌ها تماس بگیرند که هرگونه تعامل مشتری را ثبت و پیگیری می‌کند. این به یک تجارت اجازه می‌دهد تا تصویر کاملی از روابط خود با مشتریان خود ایجاد کند تا سفر مشتری شخصی شود.

Dynamics AX بخشی از مجموعه Microsoft Dynamics است که شامل هر دو نرم‌افزار ERP و CRM (که مایکروسافت در حال حاضر آن‌ها را “برنامه” می‌نامد) است.

مجموعه Dynamics که در ابتدا در سال 2003 راه‌اندازی شد، از پنج محصول تشکیل‌شده بود: Dynamics NAV، Dynamics AX، Dynamics GP و Dynamics SL، همه نرم‌افزارهای ERP. و Dynamics CRM.

چه ارتباطی با Dynamics 365 دارد؟

در نوامبر 2016، مایکروسافت مجموعه Dynamics خود را تغییر نام داد و همه محصولات CRM و ERP خود را در یک محصول چتر قرارداد. دینامیک 365.

Dynamics GP و Dynamics SL همچنان محصولات مستقل هستند، اما نرم‌افزار دیگر تغییر نام داد و به Dynamics 365 تبدیل شد. Dynamics AX برای Dynamics 365 for Finance and Operations، Dynamics CRM Dynamics 365 for Sales و Dynamics NAV به‌عنوان Dynamics 365 Business Central تغییر نام یافت. برخی از قابلیت‌های برنامه‌ها به نرم‌افزارهای کوچک‌تر و ماژولار تبدیل شد، بنابراین مشاغل می‌توانند ویژگی‌های موردنظر خود را انتخاب و انتخاب کنند.

در Dynamics 365 نه برنامه اصلی وجود دارد که برخی از آن‌ها CRM و برخی ERP هستند. آنچه قبلاً به‌عنوان Dynamics CRM فروخته می‌شد، اکنون به چهار برنامه تقسیم‌شده است. Dynamics 365 for Sales، Dynamics 365 for Customer Service، Dynamics 365 for Field Service و Dynamics 365 for Project Service Automation.

برای اختصار، بقیه این سؤال‌های متداول به‌طورکلی به این برنامه‌های CRM به‌عنوان Dynamics 365 اشاره می‌کند.

چه کسی از Dynamics 365 استفاده می‌کند و چرا؟

امروزه داده‌های مشتری ارزشمندترین دارایی یک شرکت است و مشاغل به‌طور فزاینده‌ای به فناوری روی آورده‌اند تا به آن‌ها کمک کند از داده‌های خود بیشتر استفاده کنند.

برنامه‌های CRM Dynamics 365 میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. رقم رسمی در سال 2015 4.4 متر بود. اکثر مشاغلی که از Dynamics 365 استفاده می‌کنند SMB هایی هستند که محصولات یا خدمات می‌فروشند، اگرچه پیشرفت‌های اخیر محصول و جذابیت سرویس ابری Azure مایکروسافت باعث افزایش تعداد مشاغل بزرگ‌تر شده است.

فارغ از ویژگی‌های پیشرفته آن، بسیاری از مشتریان به دلیل ادغام آسان آن با سایر محصولات تجاری پرکاربرد مایکروسافت مانند Outlook، Power BI و Office، جذب Dynamics 365 می‌شوند. علاوه بر این، Dynamics 365 دارای طیف وسیعی از محصولات مدیریت کسب‌وکار دیگر، مانند ERP و برنامه‌های بازاریابی است و آن را به گزینه‌ای وسوسه‌انگیز برای مشاغلی که مایل به بازنگری در فرایندها یا ایجاد یک پلتفرم دیجیتالی واحد برای کلیه عملیات خود هستند تبدیل می‌کند.

رابط کاربری آشنا و کاربرپسند آن برای بسیاری از مشاغل مزیت محسوب می‌شود و به دلیل شباهت آن با سایر محصولات مایکروسافت می‌تواند به افزایش استقبال کاربران کمک کند.

چگونه می‌تواند به رشد مشاغل کمک کند؟

Dynamics 365 تمام داده‌های فروش و مشتری را در یک سیستم جمع می‌کند و یک منبع حقیقت را به کاربران ارائه می‌دهد. این به کاربرآن‌یک تصویر کامل از سفر مشتریان خود می‌دهد، به آن‌ها کمک می‌کند تا سفرهای مشتریان را ردیابی کنند، سرنخ‌ها را ایجاد و ارزیابی کنند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

با کمک به کاربران در ارتباط با مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر، این برنامه می‌تواند به افزایش رضایت مشتری در همه نقاط قیف فروش و بهبود وفاداری بلندمدت به نام تجاری کمک کند. با خودکارسازی جنبه‌های خاصی از فرایند فروش و بازاریابی، مشاغل می‌توانند باصرفه جویی در وقت و هزینه، با دستیابی به مشتریان بیشتر، کارآمدتر عمل کنند.

قابلیت‌های تلفن همراه و برنامه‌هایی مانند Field Service ارائه خدمات عالی به مشتریان را از هرکجا آسان‌تر می‌کند و به مشاغل این امکان را می‌دهد تا به‌جایی که فرصت است بروند.

قابلیت‌های تحلیلی و گزارش دهی عمیق این برنامه همچنین به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های مشاغل خود بیشتر استفاده کنند، سریع‌تر به تغییرات پاسخ دهند و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند که به رشد کسب‌وکار آن‌ها کمک می‌کند.

برنامه‌های Dynamics CRM/Dynamics 365

Dynamics 365 for Sales چه چیزی ارائه می‌دهد؟

Dynamics 365 for Sales به کاربران این امکان را می‌دهد تا فرآیندهای فروش خود را از ابتدا تا انتها، از تولید سرنخ و مدیریت خط فروش تا مدیریت و گزارش حساب مدیریت کنند. این برنامه همه سرنخ‌های فروش یک سازمان را در یک مکان متمرکز می‌کند، به جمع‌آوری داده‌ها کمک می‌کند و مناطق تکراری چرخه را خودکار می‌کند، بنابراین فروشندگان می‌توانند بر ایجاد روابط و پرورش فرصت‌ها تمرکز کنند.

این سیستم می‌تواند به‌طور خودکار امتیاز، واجد شرایط بودن و تعیین سرنخ‌ها را تعیین کند و تجزیه‌وتحلیل زمان واقعی را در هر مرحله از فرآیند ارائه می‌دهد تا به کاربران کمک کند تا تلاش‌های خود را در سودآورترین زمینه‌ها متمرکز کنند. تمام فعالیت‌های فروش و بازاریابی در یک نمای واحد ثبت می‌شود، بنابراین فروشندگان تصویر کاملی از رابطه سازمان خود و تماس قبلی با مشتری دریافت می‌کنند که ارائه خدمات عالی را آسان‌تر می‌کند و فرصت‌های فروش بالا و متقابل را مشخص می‌کند.

این برنامه همچنین می‌تواند یادآوری‌ها و اقدامات هوشمندانه‌ای را انجام دهد تا سرنخ‌ها در خط لوله حرکت کنند و اطمینان حاصل شود که هیچ مشتری از بین نرفته است. قابلیت‌های گزارش دهی گسترده، با استفاده از هوش مصنوعی، موفقیت‌ها و فرصت‌ها را برجسته می‌کند و با ویژگی بازی‌سازی داخلی، سازمان‌ها می‌توانند بهره‌وری، پذیرش کاربران و افزایش مشارکت کارکنان را تشویق کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که Dynamics 365 را از سایر CRM های برجسته متمایز می‌کند، ادغام بومی آن با LinkedIn است. از زمان خرید پلت فرم شبکه در سال 2016، مایکروسافت در تلاش است تا داده‌های کاربران LinkedIn را با محصولات خود ادغام کند و برای فروشندگانی که از Dynamics 365 استفاده می‌کنند، دسترسی به اطلاعات 500 میلیون کاربر سایت و ارتباطات آن‌ها یک مزیت بزرگ است.

کاربران به گارتنر گفتند که نقاط قوت Dynamics 365 عبارت‌اند از: کاربران همچنین اظهار کردند که ادغام Microsoft Dynamics با سایر محصولات – مانند Microsoft Exchange، Office 365، SharePoint، Azure Machine Learning و Power BI – چگونه ثابت‌شده است.

Dynamics 365 for Customer Service چه چیزی ارائه می‌دهد؟

Dynamics 365 for Customer Service به مشاغل کمک می‌کند تا مسائل مشتریان را بهتر مدیریت کنند و به مشتریان کمک می‌کند تا سریعاً به سؤالات خودپاسخ پیدا کنند. ویژگی‌هایی مانند چت بات های خودکار و پورتال‌های سلف‌سرویس به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به تماس با نمایندگان خدمات مشتری، کارهای بیشتری انجام دهند، نمایندگان را برای رسیدگی به پرونده‌های پیچیده آزادکرده و به بسته شدن سریع‌تر پرونده‌ها کمک کنند.

هدف Microsoft Dynamics 365 for Customer Service این است که به کاربران کمک کند خدمات مشتری شخصی را در هر زمان و در هر کانالی به مشتریان خود ارائه دهند. خدمات مشتری با ارائه ترکیبی از مدیریت خدمات کمکی و فرصت‌های سلف‌سرویس از قبیل پورتال‌های مشتری و پشتیبانی همتا به همتا، ابزارها و منابعی را که به آن‌ها نیاز دارد تا ارزش تعاملات با مشتریان خود را افزایش دهند، صرف‌نظر از این‌که چه رسانه‌ای هستند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. دوباره‌کار می‌کنم.

خدمات مشتری از طریق یک رابط متمرکز، نمایندگان را قادر می‌سازد تا مواردی را ایجاد کرده، کلیه تعاملات مشتری را ثبت کرده و سؤالات را از طریق کانال دلخواه مشتری حل کنند. پایگاه‌های دانش مشترک در برنامه به این معنی است که نمایندگان همیشه در مورد سوابق و ترجیحات مشتری صحبت می‌کنند و می‌توانند اطلاعات دقیقی در مورد خط‌مشی و حقوق شرکت ارائه دهند.

Dynamics 365 for Field Service چه چیزی ارائه می‌دهد؟

Dynamics 365 for Field Service به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستورات کار، زمان‌بندی و تخصیص منابع را برای نمایندگان سرویس که خارج از دفتر کاربر کار می‌کنند مدیریت کنند.

این برنامه همچنین یک مخزن مرکزی و قابل‌دسترس برای منابعی مانند کتابچه‌های راهنما، اسناد و مواد آموزشی ارائه می‌دهد.

سفارش‌ها کاری را می‌توان از موارد مربوط به خدمات مشتری، از طریق درگاه‌های مشتری یا ایمیل‌ها تهیه کرد و دارایی‌ها، موجودی‌ها و تجهیزات را می‌توان مدیریت کرد و مجدداً سفارش داد. این برنامه همچنین با ایجاد خودکار سفارش‌ها کاری مکرر به کاربران کمک می‌کند تا مراقبت‌های پیشگیرانه را حفظ کنند.

این برنامه به عوامل میدانی کانالی می‌دهد که از طریق آن می‌توانند به تمام اطلاعات موردنیاز خود هنگام خروج از کار دسترسی داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هم باهم کاران خدمات مشتری خود و هم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.

همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا مشاغل را بر اساس سطح مهارت و تجربه کارکنان تعیین کنند و مسیرها را برای به حداکثر رساندن کارایی و کاهش زمان سفر برای عوامل میدانی، بهبود کارایی برای کسب‌وکار و ارائه تجربه بهتر به مشتریان، بهینه می‌کند.

مانند سایر برنامه‌های خانواده Dynamics 365، Field Service بسیار سازگار با تلفن همراه است و برنامه‌های تلفن همراه و رایانه لوحی در دستگاه‌های Android، iOS و Windows موجود است.

Dynamics 365 for Project Service Automation چه چیزی ارائه می‌دهد؟

پروژه خدمات اتوماسیون یک برنامه است که برای کمک به سازمان‌های پروژه محور به‌موقع و با بودجه با مجموعه‌ای از ابزارها برای برنامه‌ریزی، منابع و اجرای کارهای قابل پرداخت و کمک به چرخاندن همه آن صفحات ساخته‌شده است.

این برنامه کل دوره چرخه عمر پروژه، تمرکز تیم‌ها و ارائه ویژگی‌هایی برای بهینه‌سازی مدیریت فرصت، برنامه‌ریزی پروژه، مدیریت منابع، زمان و هزینه، همکاری تیمی، صورتحساب و جمع‌آوری مشتری را شامل می‌شود و شامل داشبوردهای تحلیلی کامل برای کمک به کسب‌وکارها برای بهبود بیشتر آن‌ها است. فرآیندها

با تکیه بر نرم‌افزار برنامه‌ریزی ساختار شکست مایکروسافت، Microsoft Project، Dynamics 365 for Project Service Automation همه جنبه‌های تحویل پروژه را باهم پیوند می‌دهد و سایر جنبه‌های مهم تجارت مانند فروشندگان را در برمی‌گیرد.

ویژگی قرارداد پروژه‌ای آن به ایجاد نقل‌قول‌های دقیق، بر اساس اطلاعات زمان واقعی از سراسر مشاغل مانند برنامه‌های پروژه، برآوردهای مالی و قیمت کار کمک می‌کند و عواملی مانند سودآوری و امکان‌سنجی را در نظر می‌گیرد.

اتوماسیون سرویس پروژه همچنین با برنامه Project Resource Hub همراه است که به کارکنان میدانی اجازه می‌دهد تا به تمام اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشند و به آن‌ها کانالی می‌دهد که از طریق آن به‌طور مؤثرتر با همکاران در هر دستگاه همکاری می‌کنند.

هوش داخلی فرآیندهای کلیدی مانند تعیین وظایف بر اساس مهارت‌ها، در دسترس بودن و معیارهای پیش‌بینی را خودکار می‌کند. نتایج و تأثیرات مالی همه پروژه‌ها – مانند هزینه‌ها، درآمد بدون حساب و برگ خریدها – به تجزیه‌وتحلیل برنامه بازگردانده می‌شود و با سیستم‌های مالی تجاری و نرم‌افزار ERP به اشتراک گذاشته می‌شود.

Dynamics CRM/Dynamics 365: موارد فنی

چه نسخه‌هایی در حال حاضر موجود است؟

اکنون که Dynamics CRM به نام بازنشسته شده است، مشتریان جدیدی که مایل به خرید Dynamics CRM هستند، اکنون Dynamics 365 را خریداری می‌کنند. جدیدترین نسخه با نام Dynamics 365 Version 9.0 شناخته می‌شود.

برخی از مشتریان فعلی که هنوز نرم‌افزار خود را به جدیدترین نسخه به‌روز نکرده‌اند، همچنان از Dynamics CRM استفاده می‌کنند. این امر به‌ویژه اگر مشتری از نسخه محلی یا پیش‌فرض نرم‌افزار استفاده می‌کند، در مقایسه با نسخه مبتنی بر ابر، بسیار محتمل است.

نسخه‌های قبلی (قبل از تغییر نام تجاری به Dynamics 365) عبارت‌اند از: Microsoft Dynamics 3.0، Microsoft Dynamics 4.0 (اگرچه پشتیبانی از هر دو این نسخه به پایان رسیده است)، Microsoft Dynamics CRM 2011، Microsoft Dynamics CRM 2013، Microsoft Dynamics CRM 2015 و Microsoft Dynamics CRM 2016.

سیستم موردنیاز Dynamics 365 چیست؟

الزامات سیستم Dynamics 365 بستگی به نحوه استقرار نرم‌افزار دارد.

یکی از مزایای استفاده از نمونه SaaS Dynamics 365 این است که نرم‌افزار نیازی به نصب بر روی دستگاه یا دستگاه‌های خود کاربر ندارد، بنابراین پیاده‌سازی به‌طورکلی ساده‌تر و سریع‌تر است و سیستم موردنیاز بسیار کمتری دارد. این امر یک گزینه مبتنی بر ابر را به‌ویژه برای مشاغل کوچک‌تر که در غیر این صورت هزینه هزینه‌های سخت‌افزاری و نگهداری سخت‌افزاری آن افزایش می‌یابد، جذاب می‌کند.

برای اجرای نسخه مبتنی بر ابر Dynamics 365، تنها چیزی که مشتریان نیاز دارند یک نسخه به‌روز Microsoft Edge، Internet Explorer، Google Chrome یا Apple Safari است که از سیستم‌عامل قدیمی‌تر از Windows 7 برای رایانه‌ها استفاده می‌کند، یا 10.10 برای دستگاه‌های اپل.

Dynamics 365 بدون نیاز به سخت‌افزار ارائه می‌شود، زیرا خود نرم‌افزار بر روی رایانه‌های محلی نصب نشده است، بلکه بر روی سرورهای میزبان خود نصب‌شده است – هرچند که هرچه حافظه دستگاه بیشتر باشد، سریع‌تر و قابل‌اطمینان‌تر می‌تواند مرورگرهای وب را اجرا کند.

برای استقرار در محل، الزامات پیچیده‌تری وجود دارد. مایکروسافت توصیه می‌کند که سخت‌افزار شما شرایط زیر را برای اجرای کارآمد Dynamics 365 برآورده کند:

  • پردازنده-معماری x64 یا حداقل پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی سازگار. معماری چهار هسته‌ای x64 CPU 2 گیگاهرتز یا بالاتر مانند سیستم‌های AMD Opteron یا Intel Xeon توصیه می‌شود
  • حافظه-حداقل 4 گیگابایت RAM، 8 گیگابایت RAM یا بیشتر توصیه می‌شود
  • هارددیسک – حداقل 10 گیگابایت فضای هارددیسک موجود، 40 گیگابایت یا بیشتر فضای دیسک سخت توصیه می‌شود.
  • Dynamics CRM/Dynamics 365: قیمت‌گذاری، صدور مجوز و استقرار

مجوز Dynamics 365 چگونه است؟

مشتریان New Dynamics که مایل به خرید نرم‌افزار CRM هستند سه گزینه دارند:

برنامه‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید، به‌عنوان‌مثال، مجوزهای مربوط به برنامه‌های فروش و خدمات مشتری را درصورتی‌که در حال حاضر تنها برنامه‌هایی هستند که یک شرکت به آن‌ها نیاز دارد.

خرید برنامه مشارکت مشتری که شامل چهار برنامه اصلی CRM است و همچنین یک برنامه مدیریت رسانه‌های اجتماعی به نام Microsoft Social Engagement.

طرح Dynamics 365 را خریداری کنید که شامل هر دو برنامه CRM و برنامه‌های ERP می‌شود.

بااین‌وجود که مشتریان خرید Dynamics 365 را انتخاب می‌کنند، با “صندلی” خریداری می‌شود. صندلی یک مجوز فردی است که به یک کاربر با نام تجاری دسترسی به نرم‌افزار را می‌دهد. بنابراین، به‌جای خرید نرم‌افزار به‌طورکلی و دسترسی نامحدود به آن، مشتریان دسترسی را به‌صورت کاربربه‌کاربر خریداری می‌کنند. این مجوزها ماهانه قیمت‌گذاری می‌شوند.

در مورد Dynamics 365 دو نوع صندلی وجود دارد. مشتریان می‌توانند مجوز کامل کاربر را خریداری کرده و به کاربران اجازه دسترسی به تمام عملکردها و ویژگی‌های برنامه را بدهند یا مجوز اعضای تیم که به صاحب مجوز خواندن محدودی می‌دهد/ دسترسی به برخی مناطق اساسی را بنویسید. مشتریان می‌توانند این نوع مجوزها را متناسب با کاربران خود و سطوح دسترسی موردنیاز آن‌ها ترکیب و مطابقت دهند.

به‌عنوان‌مثال، اگر یک کسب‌وکار در مورد طرح مشارکت مشتری تصمیم بگیرد، ممکن است 10 صندلی کامل کاربر و 15 صندلی اضافی برای اعضای تیم خریداری کند. این بدان معناست که ده‌نفری که به صندلی‌های Full User اعطاشده‌اند قادر خواهند بود از تمام ویژگی‌های همه برنامه‌های موجود در طرح استفاده کنند. افرادی که به آن‌ها مجوزهای اعطا شده‌ است، نیز می‌توانند به همه برنامه‌های موجود دسترسی داشته باشند، اما آن‌ها فقط می‌توانند از ویژگی‌های خاصی مانند دسترسی به برنامه‌ها، ثبت زمان و هزینه‌ها و ارسال گزارش‌ها استفاده کنند.

چگونه Dynamics 365 مستقر می‌شود؟

مشتریان می‌توانند Dynamics 365 را به یکی از سه روش زیر مستقر کنند:

ابر

نرم‌افزاری که بر روی دستگاه خود کاربر نصب نشده است و در عوض از طریق ورود به نرم‌افزار به مرورگر وب دسترسی پیدا می‌کند، با نام SaaS یا نرم‌افزار به‌عنوان سرویس شناخته می‌شود. مشتریانی که این مسیر استقرار را انتخاب می‌کنند، از نسخه Dynamics استفاده می‌کنند که در ابر ذخیره می‌شود – به این معنی که روی سرورهای فروشنده نصب‌شده و از راه دور از طریق اینترنت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. نمونه‌های SaaS از Dynamics 365 یا در ابر عمومی Azure مایکروسافت یا در سرویس مدیریت‌شده Azure ارائه‌شده توسط شرکای مایکروسافت میزبانی می‌شوند.

این گزینه به کاربران امکان می‌دهد تا از ویژگی‌های فقط ابر مانند ادغام با سایر برنامه‌ها و عملکردهای گزارش هوشمند با استفاده از یادگیری ماشین استفاده کنند. استفاده از Dynamics 365 در ابر نیز نیاز به سخت‌افزار و ذخیره‌سازی اطلاعات داخلی را برطرف می‌کند و به این معنی است که کاربران نیازی به نصب یا به‌روزرسانی دستی نرم‌افزار ندارند، زیرا همه این‌ها از طرف فروشنده مدیریت می‌شود.

ازآنجاکه داده‌ها بر روی سخت‌افزار فروشنده ذخیره می‌شوند، ممکن است هنگام استفاده از محصول SaaS، کاربران برای “اجاره” فضای اضافی برای داده‌های خود هزینه بپردازند.

در فرض یا مجازی

این روش به‌عنوان استقرار داده‌های تجاری محلی شناخته می‌شود، این روش “سنتی” برای استقرار نرم‌افزار است و به کاربران امکان می‌دهد نرم‌افزار Dynamics 365 خود را روی سرورهای خود یا شرکای فناوری اطلاعات میزبانی کنند. مشاغلی که از Dynamics 365 on-premise استفاده می‌کنند، نرم‌افزار را روی دستگاه‌های خود نصب‌کرده و تمام داده‌ها را بر روی سخت‌افزار خود ذخیره می‌کنند.

موارد پیش‌فرض Dynamics 365 ممکن است انتخاب خوبی برای مشاغلی باشد که به دلیل تنظیم داده‌ها نیاز به میزبانی داده‌های خوددارند، یا اتصال اینترنتی پایدار کافی برای دسترسی مطمئن به نسخه SaaS نرم‌افزار ندارند.

ترکیبی

همچنین به‌عنوان ابر شناخته می‌شود، توسعه‌های ترکیبی کاملاً با ابر مایکروسافت ادغام می‌شوند، اما تراکنش‌ها و داده‌ها به‌صورت محلی در مرکز داده خود کاربران ذخیره می‌شوند و در صورت نیاز همگام‌سازی می‌شوند.

توانایی استفاده از سیستم به‌صورت آفلاین می‌تواند برای صنایعی مفید باشد که تداوم تجارت در آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مانند خرده‌فروشی یا تولید. استقرار Cloud و Edge به مشتریان این امکان را می‌دهد تا عملیات Point of Sale خود را بدون در نظر گرفتن اتصال انجام دهند تا کاربران بتوانند داده‌ها را ضبط کرده و معاملات را با هر وضعیت اینترنت انجام دهند. هرگونه اطلاعاتی که به‌صورت آفلاین به دست می‌آید بعداً برای اهداف تجاری یا گزارش در آینده با ابر همگام‌سازی می‌شود.

تفاوت بین ویژگی‌های بین استقرار ابری Dynamics 365 و استقرار پیش‌فرض چیست؟

کاربرانی که از مدل SaaS Dynamics 365 استفاده می‌کنند، می‌توانند به ابزارهای اطلاعاتی تجاری گسترده و درحال‌توسعه پیوسته دسترسی داشته باشند. ابر نه‌تنها داده‌های شمارا ذخیره و پردازش می‌کند، بلکه از آن یاد می‌گیرد. مایکروسافت در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری عظیمی درزمینهٔ یادگیری ماشین کرده است و کاربران ابری نیز از مزایای آن استفاده می‌کنند. Dynamics 365 نمای 360 درجه‌ای از عملکرد را در زمان واقعی ارائه می‌دهد و می‌تواند به تجسم داده‌های تجاری با استفاده از گزارش‌ها و داشبوردهای بصری و قابل تنظیم کمک کند.

این روش بازیابی یا از طریق متعادل‌سازی بار شبکه انجام می‌شود که به‌طور مساوی ترافیک را از طریق چندین سرور هدایت می‌کند و در صورت آسیب رساندن به سرور بار مجدداً توزیع می‌شود. همچنین می‌توان از سرورهای پشتیبان برای اطمینان از ادامه عملیات در صورت خرابی سرور اصلی استفاده کرد. Dynamics 365 قابلیت SQL mirroring را ارائه می‌دهد که در آن‌یک کپی از پایگاه داده شما بر روی یک سرور جایگزین میزبانی می‌شود که در صورت وقوع فاجعه می‌تواند آنلاین شود.

پشتیبان گیری از داده‌ها باید برای همه مشاغل ماهیت دوم داشته باشد، اما این‌یکی از وظایفی است که اغلب در دستور کار قرار می‌گیرد. استقرار ابری نه‌تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا از سرورهای خود محافظت کنند، بلکه به‌طور خودکار پشتیبان گیری از داده‌ها را نیز به کاربران آرامش می‌بخشد، بنابراین هیچ اطلاعاتی هرگز از بین نخواهد رفت.

کاربران ابری می‌توانند در هر زمان اندازه و دامنه راه‌حل Dynamics 365 خود را بالا یا پایین بیاورند. با نرم‌افزار پیش‌فرض، تسهیل رشد کسب‌وکار اغلب به معنای سرمایه‌گذاری در سرورها و پردازنده‌های جدید برای مقابله با افزایش تقاضا است. با استفاده از نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مشتریان هزینه استفاده از نرم‌افزار را می‌پردازند و نه قدرت محاسباتی یا فضای لازم برای اجرای آن، بنابراین افزودن یا حذف کاربران یا حتی برنامه‌ها به‌سادگی صدور درخواست خدمات است.

اکوسیستم Dynamics CRM/Dynamics 365

چه گواهینامه‌هایی برای Dynamics CRM/Dynamics 365 موجود است؟

بر اساس ساختار جدید گواهینامه مایکروسافت، افرادی که می‌خواهند در Microsoft Dynamics CRM گواهینامه بگیرند این کار را با گذراندن مسیر صدور گواهینامه Business Solutions انجام می‌دهند. این مسیر ابتدا شامل اخذ گواهینامه MCSA: Microsoft Dynamics 365 و سپس دستیابی به MSCE: برنامه‌های تجاری در سطح بالاتر می‌شود.

متقاضیان باید دو امتحان را برای دستیابی به MCSA و یک امتحان دیگر را برای دستیابی به MSCE بگذرانند. تعدادی از گزینه‌های امتحان در سطح MSCE وجود دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند امتحانی را انتخاب کنند که مناسب تجربیات و مسیر شغلی آن‌ها باشد. سه مورد از این گزینه‌های امتحانی جنبه‌هایی از قابلیت‌های CRM Dynamics 365 را پوشش می‌دهد، با امتحانات متمرکز بر فروش، خدمات به مشتریان و خدمات میدانی.

چه نوع مشاغلی در Dynamics 365 وجود دارد:

دودسته اصلی نقش‌های Dynamics 365 مبتنی بر CRM وجود دارد. کسانی که بر روی پیاده‌سازی، راه‌اندازی و پیکربندی نرم‌افزار قبل از راه‌اندازی آن کار می‌کنند و کسانی که در اجرای روزانه و نگهداری نرم‌افزار کار می‌کنند.

در طول اجرای Dynamics 365، احتمالاً با نقش‌های زیر روبرو می‌شوید:

تحلیلگر کسب‌وکار/معمار راه‌حل

وظیفه معمار راه‌حل این است که برنامه‌های کاربر را بررسی کند، نیازها را ارزیابی کرده و به مشتریان کمک کند تا دریابند که راه‌حل جدید چگونه باید باشد و چه چیزی باید ارائه دهد. آن‌ها برای جمع‌آوری الزامات، مشورت در مورد طراحی، پیاده‌سازی، ارتقاء و توسعه ضروری راه‌حل Dynamics 365 کاربر، با استفاده از تجربه و تخصص محصول خود، برای تجسم هدف نهایی آماده خواهند بود.

اطلاعات بازار Dynamics 365

بازار CRM توسط چهار بزرگ رهبری می‌شود. Salesforce، SAP، Oracle و Microsoft. Salesforce در چند سال گذشته با حدود 18 درصد سهم بازار، رتبه برتر را در اختیار دارد. سهم بازار مایکروسافت برای CRM حدود 4 درصد برآورد شده است، اما این سهم در آینده نزدیک افزایش می‌یابد، زیرا Dynamics 365 همچنان در حال نوآوری و رشد است، درحالی‌که SAP و اوراکل هر دو شاهد کاهش مداوم سهم بازار بوده‌اند.

Microsoft Dynamics 365 for Sales در بخش Leaders در جدیدترین Magic Quadrant for Sales Force Automation گارتنر قرار دارد. فقط Salesforce ازنظر رهبری بازار و چشم‌انداز محصول در پیش است.

در این گزارش، گارتنر درک عمیق مایکروسافت از بازار را که توسط یک استراتژی بازاریابی مداوم و پاسخگویی به بازار پشتیبانی می‌شود، ستود. مایکروسافت به افزایش تعداد مشتریان SFA خود ادامه می‌دهد و برای سازمان‌های سطح سازمانی بیشتر از گذشته جذاب است.

تفاوت Dynamics 365 و Salesforce چیست؟

Dynamics 365 و Salesforce هر دو CRM هوشمند و مدرن هستند که عموماً از طریق مرورگر وب به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند (اگرچه Dynamics برخلاف Salesforce در صورت نیاز می‌تواند در پیش‌فرض پیاده‌سازی شود). هر دو اتوماسیون نیروی فروش، خدمات به مشتریان و عملکرد بازاریابی را ارائه می‌دهند.

تفاوت اصلی بین پیشنهاد‌ها CRM Dynamics 356 و Salesforce در دسترسی محصولات مربوطه است. Dynamics 365 ارزان‌تر از Salesforce است و در مجوزهای خود انعطاف‌پذیرتر است. درنتیجه، Dynamics بیشتر برای SMB ها و مشاغل کوچک‌تر جذابیت دارد، درحالی‌که Salesforce اغلب توسط سازمان‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

ادغام بومی Dynamics 365 با سایر برنامه‌های مدیریت کسب‌وکار و محصولات مایکروسافت که معمولاً توسط مشاغل استفاده می‌شود، آن را از Salesforce متمایز می‌کند. Salesforce یک CRM مستقل است و اتصال به سایر خدمات غیر Salesforce مانند سیستم‌های ERP می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

Dynamics CRM/Dynamics 365: ارتقاء و پیاده‌سازی

پیاده‌سازی Dynamics 365 چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان اجرای Dynamics 365 به مجموعه‌ای تقریباً بی‌پایان از عوامل خاص کسب‌وکار بستگی دارد. چند برنامه را پیاده‌سازی می‌کنید؟ مشاغل مشتریان چقدر است؟ چند کاربر دارند؟ آیا این‌یک ارتقاء است یا یک راه‌حل کاملاً جدید؟ آیا کاربر از پیش‌فرض به ابر منتقل می‌شود؟ آیا داده‌های قدیمی زیادی برای مهاجرت وجود دارد؟ چقدر کار توسعه‌ای لازم است تا راه‌حل نیازهای کاربران را برآورده کند؟

برخی از شرکای Dynamics خدمات “شروع سریع” را ارائه می‌دهند که وعده پیاده‌سازی Dynamics 365 کمتر از یک ماه است، اما به‌طورمعمول، یک نمونه نسبتاً مستقیم، خارج از جعبه Dynamics 365، با حداقل سفارشی‌سازی و داده‌های کمی برای مهاجرت، ممکن است حدود سه ماه طول می‌کشد تا برای مشاغل کوچک اجرا شود.

یک تجارت بزرگ با کاربران زیاد و توسعه زیاد موردنیاز است، ممکن است انتظار داشته باشد که اجرای آن شش ماه تا یک سال به طول انجامد.

پیاده‌سازی در ابر به‌طورکلی سریع‌تر از پیاده‌سازی در پیش‌فرض است، زیرا نیازی به نصب بر روی دستگاه‌های جداگانه نیست.

آیا می‌توانید از نسخه قدیمی Dynamics CRM به Dynamics 365 ارتقا دهید؟

اگر مشتریان در حال حاضر از Dynamics CRM استفاده می‌کنند، می‌توانند به Dynamics 365 ارتقاء دهند. کاربران CRM Online آماده استفاده از ابر این امکان رادارند که مجوزهای خود را برای تمدید به‌روز کنند. کاربران پیش‌فرض باید تصمیم بگیرند که زمان مناسب برای تغییر روی ابر چیست، زیرا این‌یک فرایند دستی‌تر است.

کاربران تنها می‌توانند از آخرین نسخه نرم‌افزار فعلی خود به Dynamics 365 ارتقاء دهند. کاربران نمی‌توانند از نسخه‌ها بگذرند و مستقیماً به ابر بروند. اگر مشتری Dynamics از Dynamics CRM استفاده می‌کند و می‌خواهد به برنامه‌های CRM Dynamics 365 ارتقا دهد، باید جدیدترین نسخه Dynamics CRM را اجرا کند تا به Dynamics 365 برسد. بنابراین، اگر در حال حاضر از Dynamics CRM 2011 استفاده می‌کنند، آن‌ها قبل از اینکه بتوانند آخرین حرکت را به Dynamics 365 انجام دهند، باید به CRM 2013، سپس 2013 SP1، سپس 2015 و درنهایت به 2016 به‌روزرسانی شود.

برای انتقال به مجوزهای جدید Dynamics 365، مشتریان Dynamics موجود دو گزینه دارند.

با استفاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد