x تبلیغات
neuroncrm

6 نکته برای بیش فروشی

 بیش‌فروشی مزایای آشکاری برای هر شرکتی، صرف‌نظر از صنعت آن دارند.

یکی از این مزایا آشکار است: درآمد بیشتر.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی استفاده از نرم افزار سی ار ام فارسی است

مشکل این است که مشتریان باهوش می‌توانند از طریق فراخوانی برای اقدام “شما همچنین می‌توانید دوست داشته باشید …” را مشاهده کرده و اغلب به خرید اصلی خود پایبند باشند؛ و اگر شما در موفقیت مشتری کار کنید، جایی که حتی شغل شما ازنظر فنی فروش نیست، اما این ممکن است فرصت‌هایی برای فروش در تماس‌ها یا ایمیل‌های خود با مشتریان پیدا کنید، این حتی می‌تواند سخت‌تر هم باشد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی استفاده از مایکروسافت سی ار ام فارسی است

اگر مشتری شما چند ماه با موفقیت از محصول شما لذت برده است، شما بهترین فردی خواهید بود که از محصول دیگری که می‌تواند با آن استفاده کند یا در کنار آن برای نتایج بهتر، نام ببرید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی استفاده از سی آر ام فارسی است

برای موفقیت واقعی در پیشنهاد‌ها محصول خود، یک بخش جدایی‌ناپذیر از فرمول وجود دارد: لذت مشتری. وقتی می‌توانید مشتری خود را متقاعد کنید که پیشنهاد‌ها شما به نفع آن‌ها است، می‌توانید بر هنر بیش‌فروشی مسلط شوید؛ اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید که چگونه از بیش‌فروشی به نفع خود استفاده کنید.

Upsell در مقابل Cross-Sell (گران فروشی در مقابل بیش‌فروشی)

هم فروش گران‌فروشی و هم فروش متقابل شامل فروش محصولات یا خدمات علاوه بر آنچه مشتری قبلاً قصد خرید آن را داشت، می‌شود. با هر دو نوع فروش، رعایت اخلاق و حل مسئله برای مشتری در اولویت اول است. به خاطر داشته باشید: در صورت لزوم، افزایش قیمت یا گران فروشی را توصیه نکنید.

گران‌فروشی چیست؟

گران‌فروشی پیشنهاد هر محصول دیگری است که باید همراه محصول اصلی خریداری شود،برای مثال پیشنهاد اسکنر هنگام خرید چاپگر یا پیشنهاد نرم‌کننده هنگام انتخاب شامپو.

گران‌فروشی می‌تواند معیار اصلی فروش را که تیم شما باید دنبال کند، افزایش دهد: میانگین ارزش هر تراکنش (AVT).

این KPI به تیم فروش شما می‌گوید که درآمد شرکت نسبت به تعداد افرادی که محصولات یا خدمات را خریداری می‌کنند چقدر است. یکی از راه‌های افزایش سریع AVT، فروش و افزودن محصولاتی است که مشتریان شما به آن‌ها نیاز دارند و برای خرید ابراز علاقه می‌کنند.

بیش‌فروشی چیست؟

بیش‌فروشی و گران‌فروشی اغلب به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما سناریوهای مختلف با مشتریان مختلف می‌توانند یک روش خاص را نسبت به دیگری درخواست کنند. کلمه “upsell” تقریباً در هر موردی که علاوه بر محصول خریداری‌شده پیشنهاد می‌کنید، به کار می‌رود.

با دانستن تفاوت بین گران فروشی و بیش فروشی، خود را در مزیت بیشتر فروش و رفع نیازهای مشتری قرار می‌دهید.

  • نحوه بیش‌فروشی
  • تعیین کنید که کدام محصولات بهترین نتایج رادارند.
  • فروش‌های متقابل و متقابل را ارائه دهید که منطقی است.
  • بیش‌فروشی با صداقت.
  • قبل از ساختن زمین ارزش خود را نشان دهید.
  • به مشتریان برای وفاداری پاداش دهید.
  • تعیین کنید که کدام محصولات بهترین نتایج رادارند

شما نمی‌خواهید مشتریان خود را با پیشنهاد‌ها محصول بمباران کنید به‌هرحال، آن‌ها قبلاً از شرکت شما خرید کرده‌اند، بنابراین شما سعی می‌کنید با ارائه پیشنهاد‌ها دیگری که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، به آن‌ها در دستیابی به موفقیت بیشتر کمک کنید. با فرصت‌های محدود برای بیش‌فروشی، می‌خواهید از تکنیکی استفاده کنید که بهترین نتایج را به دست آورد. احتمالاً تعجب‌آور نیست که بیش‌فروشی 20 برابر بهتر از گران فروشی است. هنگامی‌که خریداران محصولی را در ذهن خود دارند، واقعاً نمی‌خواهند حواسشان به محصول دیگری پرت شود. هرچند محصول یا خدماتی که اولین انتخاب آن‌ها است را بهتر به فروشی تشویق می‌کند. هرچند گاهی اوقات گران فروشی یک گزینه نیست، مانند مثال قبلی خرید شامپو. یک پیشنهاد بیش‌فروشی می‌تواند انتخاب شامپو را بهتر کند. با استفاده از نرم‌کننده، محصولات کنترل‌کننده مو، افشانه‌های تقویت‌کننده حلقه و سایر موارد، می‌توانید به خریدار کمک کنید تا مطمئن شود که پس از خرید از موهای خود راضی است.

بیش‌فروشی را ارائه دهید که منطقی است

اگر تابه‌حال با تلفن منتظر یک نماینده خدمات مشتری بوده‌اید تا به شما در حل یک مشکل ساده کمک کند، فقط اگر آن‌ها قبل از درخواست اطلاعات شما یک‌میلیون “فرصت” ارائه دهند، می‌توانید ناراحتی‌های مشتریان خود را درک کنید؛ بنابراین پیشنهاد بیش‌فروشی یا افزایش قیمت که کاملاً خارج معمول است، نه‌تنها آن‌ها را نا امیدمی کند بلکه می‌تواند روابط آن‌ها را با شرکت شما به خطر بیندازد.

پیشنهاد شما باید متناسب با نیازهای دقیق مشتری در همان لحظه‌ای باشد که او در مورد آن‌ها با شما صحبت می‌کند. به سیگنال‌هایی مانند “ای‌کاش می‌توانستم X انجام دهم” یا “بعد ما می‌خواهیم Y را امتحان کنیم” گوش دهید تا به شما این ایده را بدهد که آیا مشتری شما برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به موارد بیشتری نیاز دارد یا خیر. به‌طور فعال به نیازها و خواسته‌های آن‌ها گوش دهید، تعیین کنید که کدام‌یک از محصولات یا خدمات شما می‌تواند به آن‌ها کمک کند و بیش‌فروشی یا افزایش قیمت را ارائه دهید.

بیش‌فروشی باصداقت

اگر مشتریان در هرلحظه احساس کنند که چیزی کاملاً درست نیست، آن‌ها از بین می روند. هرچه شفافیت تیم فروش شما در یافتن محصول مناسب در طول فرایند خرید بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که این مشتریان در کنار هم بمانند و طرفداران وفادار شوند.

اگر سعی می‌کنید در حین ارتباط با مشتریان، فروش خود را افزایش دهید یابیش‌فروشی داشته باشید، با آن‌ها صادق باشید. استفاده از ابزارهایی مانند PartnerTap یا استفاده از CRM می‌تواند با همکاری با دیگر شرکای تجاری، پشت‌صحنه‌ای ازآنچه واقعاً برای مشتری اهمیت دارد را به شما نشان دهد. درنتیجه، شما شفافیت قیمت‌گذاری و قراردادها را تقویت می‌کنید و با مشتری خود ارتباط برقرارمی کنید. این امر باعث می‌شود که آن‌ها پیشنهاد بیش‌فروشی شما را قبول کنند.

قبل از ایجاد پیشنهاد، ارزش خود را نشان دهید

هنگامی‌که تشخیص دادید که پیشنهاد بیش‌فروشی برای مشتری شما منطقی و اجرا پذیر است، کار شما به پایان نرسیده است. شما باید مطمئن شوید که می‌توانید ارزشی را که محصول یا خدمات اضافی به زندگی مشتریان شما می‌افزاید، نشان دهید.

شما می‌توانید از مواردی مانند مطالعات موردی مشتریان، توصیفات و حتی نظرات مثبت مشتریان استفاده کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چگونه می‌توانند از محصول اضافی‌ای که برای دستیابی به اهداف خود آماده کرده‌اید استفاده کنند. اگر اطلاعاتی در مورد افزایش KPI دارید که مشتریان می‌توانند با استفاده از محصول یا خدمات شما به آن برسند، آن را به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که ارزش برای مشتری شما روشن است تا بتواند به‌تنهایی تصمیم بگیرد، بدون فشار فروش، اما با انتخاب منطقی.

به شبکه فروش و بازاریابی خود ضربه بزنید تا فرصت‌های بیش‌فروشی را پیدا کنید.

هدف نهایی بیش‌فروشی، حل مشکل مشتری و ارائه ارزش است.

اگر از فروش کانال برای افزایش درآمد کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، متوجه خواهید شد که این نمایندگان فروش تمایل دارند فرصت‌های طبیعی برای بیش‌فروشی را مشخص کنند. شرکایی که محصول یا خدمات شما را از طرف شما می‌فروشند به شبکه‌های اضافی دسترسی دارند که ممکن است تیم داخلی شما از آن‌ها استفاده نکند. آن‌ها ممکن است قادر به استفاده از محصولات و خدمات اضافی باشند که در کنار خرید اصلی کار می‌کند و ارزش بیشتری را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

پیگیر مشتریان وفادار باشید

اگر با موفقیت یک فروش صعودی یا بیش‌فروشی را بستید، با این‌ حال، کار شما هنوز تمام نشده است.

شما با موفقیت مشتری را متقاعد کرده‌اید که پول بیشتری برای معامله خود خرج کند. علاوه بر پولی که در حال حاضر برای محصول اصلی خرج می‌کند؛ بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که به مشتریان خود برای هزینه بیشتر و اعتماد به راهنمایی‌های مشورتی خود پاداش می‌دهید.

هنگامی‌که مشتری یک گام اضافی با شما برای هزینه بیشتر برداشت و وفادار ماند، ابتکار عمل را به خرج دهید و در ازای آن به او پاداش دهید. برخی از ایده‌ها برای تشکر از شما می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ارسال نامه تشکر برای آن‌ها
  • ارسال یک‌تکه از سوگ شرکت
  • هدیه یا کد تخفیف رایگان برای خرید بعدی به آن‌ها ارائه دهید
  • درآمد کسب‌وکار خود را با تکنیک‌های بیش‌فروشی بالا ببرید

نترسید که از ایده بیش‌فروشی به مشتریان فعلی غافل شوید. هنگامی‌که با یکپارچگی انجام می‌شود، فرصت‌های بیش‌فروشی می‌تواند به همان اندازه که برای KPI های فروش شما مفید است، برای مشتری مفید باشد.

بهترین زمان برای ذکر فرصت اضافی برای خرید زمانی است که نیاز واقعی به محصول یا خدمات دیگری که شرکت شما ارائه می‌دهد وجود داشته باشد. با در نظر گرفتن این نکات، ممکن است بتوانید درآمد خود را از طریق بیش‌فروشی  افزایش دهید.

بازاریابی

 بازاریابی عبارت است از “: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله.

توجه کنید بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی توسعه سی ار ام است.

تعریف بازار عبارت است از: “محلی برای مبادلات بالقوه ” برای محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که بازار وجود دارد.

توجه کنید بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی نرم افزار سی ار ام است.

اندازه بازار به تعداد افرادی بستگی دارد که:

۱-به محصول به معنی عام یا شی مورد نظر علاقمندند.

۲-حاضرند منابع لازم را بری به دست آوردن محصول مبادله کنند. تعریف بازار ما را به مفهوم بازاریابی می رساند. بازاریابی یعنی تلاش در جهت از قوه به فعل درآوردن مبادلات برای ارضای نیازها و خواسته های بشر.

توجه کنید بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند فروش و بازاریابی نرم افزار crm است.

ابعاد بازاریابی

  • بازارگرایی
  • بازارشناسی
  • بازاریابی
  • بازارسازی
  • بازارسنجی
  • بازار گرمی

رویکردهای بازاریابی در گذشت زمان

گرایش تولید

این گرایش بر این اصل بنا شده که مصرف‌کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده، استطاعت خرید آن را داشته باشند، بنابراین مدیریت باید فعالیت های خود را بر بهبود کارایی تولید و توزیع متمرکز کند.

گرایش تولید برای دو حالت مناسب است: حالت اول زمانی است که تقاضا برای یک محصول بیشتر از عرضه باشد.

حالت دوم موقعیتی است که هزینه ی تولید محصول در سطح بالایی قرار دارد که در هر دو حالت باید تولید را افزایش داد.

گرایش محصول

گرایش محصول بر این اصل بنا شده است که مصرف‌کنندگان محصولاتی را که بهترین کیفیت، کار کرد و شکل را دارند خواهند خرید، بنابراین کسب‌وکار باید انرژی خود را به بهبود دائمی محصول اختصاص دهد. نتیجه ی این گرایش نزدیک بینی در بازاریابی است. در این جا گفتنی است ساختن تله موش با امکانات بیشتر، فروش بیشتر نمی آورد.

گرایش فروش

گرایش فروش براین پایه استوار است که مشتریان مقدار کافی از محصولات شرکت را نخواهند خرید، مگر آنکه برای فروش و تبلیغات و ترفیعات فعالیتهای چشمگیری صورت پذیرد. شرکت هایی که از این‌روش پیروی می کنند باور دارند که محصولاتشان باید “فروخته شود، نه این که خریداری شود. مثلاً شرکت های بیمه معتقدند که مردم تمایل زیادی به بیمه شدن ندارند و هرگز خود مراجعه نمی کنند. پس باید در جستجوی مشتریان بود در این جا فروش نقش اساسی دارد و رضایت مشتری در مرتبه دوم اهمیت است.

گرایش بازاریابی

این گرایش براین اساس است که وظیفه ی اساسی هر کسب‌وکاری تعیین نیازها، خواسته ها و ارزش های بازار هدف و تطبیق کسب‌وکار برای ارضای آن ها به گونه ای موثرتر و مفیدتر از سایر رقباست. مفروضات عمده ی این گرایش:

الف) کسب‌وکار رسالت خود را ارضای خواسته های مشخص گروهی از مشتریان معین می داند.

ب) کسب‌وکار تشخیص می‌دهد که ارضای خواسته ها مستلزم ایجاد برنامه ای پویا برای تحقیق بازاریابی جهت آگاهی از خواسته هاست.

ج) کسب‌وکار تشخیص می‌دهد که فعالیت های آن باید تحت کنترل آمیخته ی بازاریابی باشد.

د) کسب‌وکار باور دارد که ارضای مشتریان به نحو مطلوب باعث ایجاد وفاداری، اعتقاد و تکرار معامله.

پایه های گرایش بازاریابی چهار عامل است:

  • مشتری گرایی
  • نگرش سیستمی
  • هدف گرایی
  • بازارگرایی همگانی
  • مشتری گرایی

در بازاریابی جدید، مشتری در رأس کسب‌وکار قرار دارد و اغلب کوشش ها باید در جهت رفع نیاز وی باشد. در کوتاه مدت، وظیفه ی بازاریابی انطباق نیاز خریداران با محصولات موجود و در دراز مدت، انطباق محصولات با احتیاجات خریداران است.

امتیازاتی که از این طریق نصیب کسب‌وکار می‌شود:

۱-مدیریت از نیاز افراد جامعه آگاه می‌شود…

۲-عرضه با توجه به نیاز افراد انجام می گیرد.

کسب‌وکارهای مشتری گرا با فروش بازاریابی را خاتمه یافته نمی پندارند و خدمات پس از فروش ارائه می کنند و با تحقیقات خود بررسی میکنند که مشتریان در چه سطحی به حداقل رضایت می رسند و این که در افزایش چنین رضایتی چه کاری می‌توانند انجام دهند.

تقسیم بازار

تنوع نیازها و خواسته های مشتریان و روش های گوناگونی که برای راضی کردن و نگهداری آنان وجود دارد موجب می‌شود روش استانداردی برای فروش و ارائه خدمات به این ایشان نتوان در پیش گرفت. تقسیم بازار فرایند شناسایی گروه هایی از مشتریان است که نیازها و خواسته های مشابهی دارند و به

شیوه مشابهی به تلاش بازاریابی کسب‌وکارها واکنش نشان میدهند.

مبانی تقسیم بازار

تقسیم بندی بازار به هر شیوه ای که صورت پذیرد به معنای حرکت به سوی رویکرد بازار محوری است.

محصولات و خدمات مصرفی

سن

در تقسیم بازار به شناسایی ویژگی هایی از گروههای مشتریان می پردازیم که آنان را از گروههای دیگر متمایز می‌کند جنسیت درآمد کلاس اجتماعی منطقه، جغرافیایی و منافع میزان استفاده از محصول.

چرخه عمر کسب‌وکار

  • معرفی
  • رشد
  • بلوغ
  • افول

کاربرد چرخه عمر کسب‌وکار

حتی جدیدترین کسب‌وکارها هم به دلیل رشد تکنولوژی و افزایش رقابت، عمر محدودی دارند. به منظور افزایش طول عمر محصول، می بایست به روزرسانی شده و یا با خدمات دیگری همراه گردد. کاربرد دوم استفاده از منحنی چرخه عمر محصول در انتخاب استراتژی‌های فروش و بازاریابی است. مثلاً در مرحله معرفی، تأکید بر یافتن مشتریان جدید است در حالی که در مرحله رشد با افزایش تقاضا تمرکز بر توجیه قیمت ناشی از کمبود کالاست. در مراحل بلوغ و افول تمرکز بر قیمت رقابتی و پروموشن ها خواهد بود چراکه رقابت فشرده شده و فروش کاهش‌یافته است.

هدف‌گذاری استراتژیک بازاریابی و نحوه تحقق آن در فروش

کاشت:

افزایش درزمینهٔ های میزان فروش تماس با مشتریان فعلی، سطح توزیع، تمرکز بر مذاکرات، سطح ارائه خدمات، مشتری یابی داشت: حفظ سطوح فروش، تماس با مشتری، سطح توزیع، تمرکز بر مذاکرات، خدمت‌رسانی، تماس با مشتریان بالقوه تازه وارد به بازار برداشت: کاهش هزینه‌های فروش، تماس فقط با مشتریان سودآور، مدیریت مشتریان کلیدی، تغییر روش از فروش فردی به بازاریابی تلفنی، کاهش هزینه‌های خدمت‌رسانی، توقف مشتری یابی، کاهش هزینه‌های انبارداری

خروج

خالی کردن موجودی انبارها، تخفیف‌های حجمی عمده برای مشتریان منتخب.

عوامل مؤثر بر رواج محصولات

برتری نسبی بر محصولات و خدمات دیگر در بازار.

مربوط بودن به نیاز مشتری، میزان پیچیدگی استفاده از محصول، قابل آزمون بودن پیش از تست، قابل مخابره بودن منافع حاصل از محصول و سطح ارتباطات با مشتری پیش از خرید

توزيع – Place

کانال توزیع:

توزیع متمرکز در یک مکان جغرافیایی و یا توزیع گسترده در سطح نمایندگی‌ها، سطح خدمات با ارزش افزوده و یا خدمات بدون ارزش افزوده. مثال: کاهش زمان تحویل به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد اما به معنی موجودی بالا در انبار و افزایش هزینه‌ها است. اکنون باید دید آیا افزایش سطح رضایت مشتری به تکرار خرید و یا تبلیغ شفاهی می‌انجامد یا خیر؟ از سوی دیگر آیا کاهش زمان تحویل به مزیت رقابتی تبدیل می‌شود و بر تسریع تصميم مشتری تأثیر می‌گذارد یا خیر؟

شرایط:

حداقل میزان سفارش، تخفیف، خرید نقدی و اعتباری کانال‌های توزیع و شرایط فروش تأثیر مستقیمی بر نحوه تقسیم بازار و مذاکرات فروش دارد. همچنین فرایند فروش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آمیخته یکپارچه بازاریابی

ارتباطات به این دلیل که فروش فردی یکی از عناصر آمیخته پروموشن است، ارتباطات با مشتری تأثیری به سزا بر فرایند فروش دارد. دیگر عناصر زیرشاخه ارتباطات عبارت‌اند از تبلیغات، ترفيع فروش، روابط عمومی و پشتیبانی.

آمیخته بازاریابی در فروش

محصول

برند سازی (تصویر ذهنی مصرف‌کننده از محصول)، بسته‌بندی، لوگو و طراحی خود محصول معمولاً به‌صورت استاندارد ارائه می‌گردد. اهمیت برند سازی در اطمینان بخشی به مصرف‌کننده است و تصمیم‌گیری را برای او سهولت می‌بخشد. محصولات مصرفی معمولاً چرخه عمر نسبتاً کوتاهی دارند چراکه از مد تأثیر می‌پذیرند و مصرف‌کننده به‌سادگی ممکن است از آن‌ها دل‌زده گردد. چنانچه محصولات مصرفی مجدداً جایگاه‌یابی نگردند و بسته‌بندی جدیدی نیابند نیازمند جایگزینی با محصولات دیگری خواهند بود. پروموشن در مورد محصولات و خدمات مصرفی تأکید بسیاری بر ابزارهای پروموشن غیر فردی وجود دارد. مثلاً تبلیغات بر فروش فردی ترجیح داده می‌شود؛ زیرا بهره‌وری بیشتری دارد و می‌توان با هزینه کمتر بر مصرف‌کنندگان بیشتری تأثیرگذاری نمود. معمولاً از تبلیغات ترغیبی بیشتر از تبلیغات اطلاع‌رسانی استفاده می‌گردد. ابزارهای ترفيع فروش بسیار رایج بوده و تصویر کسب‌وکار و لوگوی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مصرف‌کننده

قیمت گرچه اهمیت قیمت در سطح بازارها و محصولات گوناگون، یکسان نیست اما ارزشی که در برابر پول به دست می‌آید در انتخاب مصرف‌کننده بسیار مهم است. مذاکره بر سر قیمت بخش جدایی‌ناپذیر اکثر بازارهای مصرفی است. مکان توزیع در کسب‌وکارهای متوسط بسیار فشرده است و پوشش منطقه جغرافیایی اهمیت دارد. در کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابی رابطه‌ای و ارتباطی همچنان مؤثر و مفیدند. تغییر تأمین‌کننده برای ارتباط متقابل بستگی دارد. از این‌رو خدماتی که موضوع فروش را شخصی می‌کند اهمیت دارند. خدمات افزوده به مشتری هرروز ارزش بیشتری می‌یابد.

اهمیت روانشناسی مشتری

دانش مدیریت تبلیغات و ارتباطات بازاریابی به‌عنوان دانشی تخصصی که هدف اصلی آن تأثیرگذاری بر ذهن و رفتار مخاطب برای دستیابی به هدف‌های تجاری و غیرتجاری است، از دانش‌هایی مانند روانشناسی، بازاریابی، جامعه‌شناسی و … بهره گرفته است؛ بنابراین دروازه ورود به دانش تبلیغات، اطلاع از مفاهیم بازاریابی ارتباطات، روانشناسی و رفتار مصرف‌کننده است. اگرچه هدف نهایی اغلب تبلیغات بازاریابی، افزایش فروش است، اما اثر آن بر عوامل رفتاری پیش از تصمیم‌گیری خرید، نباید نادیده گرفته شود. پس برای اندازه‌گیری و ارزیابی آثار تبلیغ، لازم است به مجموعه‌ای از عوامل رفتاری، روان‌شناختی، ارتباطی و فروش نیز توجه شود.

7 نشان آنکه شما به CRM نیاز دارید

 تغییر روش‌ها و ابزارهایی که شما در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید می‌تواند کاری هزینه‌بر باشد که زمان شمارا هم از بین خواهد برد. ما نشانه‌هایی را برای شما مطرح می‌کنیم که متوجه شوید شما، چرا CRM نیاز دارید؟

1-بهره‌برداری

استفاده از روش‌های دستی و سنتی واردکردن اطلاعات بسیار وقت‌گیر خواهد بود، سی ار ام به شما امکان را می‌دهد که شما همه‌ی این اطلاعات را در پایگاه‌ها به‌صورت اتوماتیک وارد کنید و هرزمانی می‌خواهید به پایگاه اطلاعاتی دسترسی داشته باشید و حتی آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

2-تعاملات آسان

در بازه‌های زمانی ممکن است که بخش‌های مختلف شرکت آن‌قدر مشغول به کار باشند که نیاز به راه‌های ارتباطی بسیار سریع و کوتاه‌تری برای تعامل‌های خود با دیگر بخش‌ها و حتی با خود مشتریان و کاربران داشته باشند، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این راه مطمئن و بهینه و کوتاه است که به‌راحتی با استفاده از پایگاه‌های داده‌ای و ایجاد سریع ارتباطات مثل تلفن‌های برخط و پست‌های الکترونیکی همیشه در حال دسترس است.

3-مسئولیت‌پذیری بیشتر با سی آر ام

گاهی مواقع ممکن است که برای مشتری مشکلی پیش بیاید و یا برای ارائه هر چیزی از قبیل محصول یا خدمت یا سرویس برای مشتری اشتباهی صورت گرفته باشد، در اکثر مواقع هم ممکن است کسی این اشتباهات را در گردن نگیرد، اما با استفاده از CRM تمامی اطلاعات مشتری و همه‌ی فعالیت‌های آن ثبت‌شده است و با استفاده از سرنخ‌هایی که در این نرم‌افزار گذاشته می‌شود همیشه قابل‌پیگیری خواهد بود که مشتری با چه کسی و چه زمانی در ارتباط بوده است.

4-تجزیه‌وتحلیل داده‌ها

شما ممکن است که مشتریان زیادی داشته باشید و اکنون بخواهید محصول یا خدمتی را ارائه دهید، نرم‌افزار CRM به شما کمک می‌کند تا سلیقه و نظر مشتریان خود را بررسی کنید همچنین با استفاده از تجزیه‌وتحلیل داده‌های مشتریان  نیز خواستگاه آنان را برای شما مشخص می‌کند و شما می‌توانید با آن اطلاعات جهت کسب‌وکار خود را مشخص کنید.

5-رضایت مشتری

با استفاده از سی آر ام شما می‌توانید نظر مشتریان خود را بررسی کنید و آن را در یک نقطه متمرکز جمع‌آوری کنید و همچنین می‌توانید از میزان رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود باخبر شوید.

6-از دست رفتن فرصت‌ها

اگر شما به‌صورت دستی و سنتی موضوعات و مباحث بازاریابی و فروش خود را بررسی می‌کنید و آن‌ها را به این شکل دنبال می‌کنید، به دلیل عدم اشتراک اطلاعات و بررسی‌ها به‌صورت هم‌زمان و برخط با دیگران و دیگر تیم‌ها و همچنین به دلیل سرعت کم نیز ممکن است که بسیار از موقعیت‌ها را از دست بدهید درحالی‌که با CRM همه این اتفاقات به‌صورت مرتب و منظم و سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد و شما هم‌زمان می‌توانید موقعیت‌های جدید را بررسی کنید.

7-مقیاس‌پذیری بالا

CRM برای شغل‌های نوپا و شرکت‌های بسیار کوچک هم قابل‌استفاده است و برای آنان می‌تواند به شکل برنامه زمانی هم عمل کند و نکته خوب‌تر آن است که این نرم‌افزار بسیار مقیاس‌پذیر است و با رشد کسب‌وکار شما نیز بزرگ‌تر می‌شود و گسترش آن بسیار ساده و بی هزینه خواهد بود.

درواقع زمان هیجان‌انگیزی برای تعامل با Microsoft Dynamics CRM است! Microsoft Dynamics CRM 2011 با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید ازجمله داشبورد RoleTailored، سطح جدیدی از ادغام Outlook، توسعه فرایندهای تجاری از طریق گفتگوهای هدایت‌شده و یک ماژول مدیریت عملکرد جدید  تنها برای ذکر چند مورد! CRM Microsoft Dynamics در حال حرکت به سمت یک نوآوری سریع است که در آن قابلیت‌های اضافی برای Microsoft Dynamics CRM (اعم از آنلاین و داخلی) در نسخه‌های موردنظر برای بهار (Q2) و پاییز (Q4) هرسال تقویم ارائه می‌شود. اولین نسخه از این نسخه Q4 2011 Service Update خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه مشتریان و شرکای ما از قابلیت‌های بعدی برخوردار هستند، ما راهنمای پیش‌نمایش انتشار را منتشر کرده‌ایم. این سند جزئیات ویژگی‌ها و پیشرفته‌ای جدید را ارائه می‌دهد (خلاصه در نمودار زیر). راهنمای پیش‌نمایش انتشار Microsoft Dynamics CRM Q4 2011 Service Update اکنون در دسترس است.

همان‌طور که ما به دنبال به روز رسانی خدمات Q4 2011 و در درازمدت هستیم، مایکروسافت متعهد به تحقق چشم‌انداز تجارت پویا ما است و به سرمایه‌گذاری در ارائه راه‌حلی ادامه می‌دهد که:

  • حداکثر بهره‌وری کاربر را هدایت می‌کند
  • بینش تجاری و همکاری را برای هر نقش در یک سازمان ارائه می‌دهد
  • قابلیت‌های اصلی فروش، خدمات و بازاریابی سازمان را غنی می‌کند
  • یک چارچوب راه‌حل تجاری انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر ارائه می‌دهد

ما برای مشتریانی که به دنبال راهنمایی بلندمدت درزمینهٔ نقشه راه هستند، بلافاصله پس از هر نسخه جدید، بیانیه سفارشی بیانیه را ارائه می‌دهیم تا بتوانید زمینه‌های گسترده سرمایه‌گذاری در Microsoft Dynamics CRM را در بازه زمانی 6 تا 24 ماه درک کنید.

(ما مشتاقانه منتظر رونمایی مداوم از سرمایه‌گذاری های گسترده در محصول خود هستیم که ارزش کسب و کار را برای سازمان شما افزایش می‌دهد!

روبن کریپنر، سرپرست مدیریت محصول، CRM Microsoft Dynamics.)

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد