تغییر روش‌ها و ابزارهایی که شما در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید می‌تواند کاری هزینه‌بر باشد که زمان شمارا هم از بین خواهد برد. ما نشانه‌هایی را برای شما مطرح می‌کنیم که متوجه شوید شما، چرا CRM نیاز دارید؟

1-بهره‌برداری

استفاده از روش‌های دستی و سنتی واردکردن اطلاعات بسیار وقت‌گیر خواهد بود، سی ار ام به شما امکان را می‌دهد که شما همه‌ی این اطلاعات را در پایگاه‌ها به‌صورت اتوماتیک وارد کنید و هرزمانی می‌خواهید به پایگاه اطلاعاتی دسترسی داشته باشید و حتی آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

2-تعاملات آسان

در بازه‌های زمانی ممکن است که بخش‌های مختلف شرکت آن‌قدر مشغول به کار باشند که نیاز به راه‌های ارتباطی بسیار سریع و کوتاه‌تری برای تعامل‌های خود با دیگر بخش‌ها و حتی با خود مشتریان و کاربران داشته باشند، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این راه مطمئن و بهینه و کوتاه است که به‌راحتی با استفاده از پایگاه‌های داده‌ای و ایجاد سریع ارتباطات مثل تلفن‌های برخط و پست‌های الکترونیکی همیشه در حال دسترس است.

3-مسئولیت‌پذیری بیشتر با سی آر ام

گاهی مواقع ممکن است که برای مشتری مشکلی پیش بیاید و یا برای ارائه هر چیزی از قبیل محصول یا خدمت یا سرویس برای مشتری اشتباهی صورت گرفته باشد، در اکثر مواقع هم ممکن است کسی این اشتباهات را در گردن نگیرد، اما با استفاده از CRM تمامی اطلاعات مشتری و همه‌ی فعالیت‌های آن ثبت‌شده است و با استفاده از سرنخ‌هایی که در این نرم‌افزار گذاشته می‌شود همیشه قابل‌پیگیری خواهد بود که مشتری با چه کسی و چه زمانی در ارتباط بوده است.

4-تجزیه‌وتحلیل داده‌ها

شما ممکن است که مشتریان زیادی داشته باشید و اکنون بخواهید محصول یا خدمتی را ارائه دهید، نرم‌افزار CRM به شما کمک می‌کند تا سلیقه و نظر مشتریان خود را بررسی کنید همچنین با استفاده از تجزیه‌وتحلیل داده‌های مشتریان  نیز خواستگاه آنان را برای شما مشخص می‌کند و شما می‌توانید با آن اطلاعات جهت کسب‌وکار خود را مشخص کنید.

5-رضایت مشتری

با استفاده از سی آر ام شما می‌توانید نظر مشتریان خود را بررسی کنید و آن را در یک نقطه متمرکز جمع‌آوری کنید و همچنین می‌توانید از میزان رضایت یا عدم رضایت مشتریان خود باخبر شوید.

6-از دست رفتن فرصت‌ها

اگر شما به‌صورت دستی و سنتی موضوعات و مباحث بازاریابی و فروش خود را بررسی می‌کنید و آن‌ها را به این شکل دنبال می‌کنید، به دلیل عدم اشتراک اطلاعات و بررسی‌ها به‌صورت هم‌زمان و برخط با دیگران و دیگر تیم‌ها و همچنین به دلیل سرعت کم نیز ممکن است که بسیار از موقعیت‌ها را از دست بدهید درحالی‌که با CRM همه این اتفاقات به‌صورت مرتب و منظم و سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد و شما هم‌زمان می‌توانید موقعیت‌های جدید را بررسی کنید.

7-مقیاس‌پذیری بالا

CRM برای شغل‌های نوپا و شرکت‌های بسیار کوچک هم قابل‌استفاده است و برای آنان می‌تواند به شکل برنامه زمانی هم عمل کند و نکته خوب‌تر آن است که این نرم‌افزار بسیار مقیاس‌پذیر است و با رشد کسب‌وکار شما نیز بزرگ‌تر می‌شود و گسترش آن بسیار ساده و بی هزینه خواهد بود.

درواقع زمان هیجان‌انگیزی برای تعامل با Microsoft Dynamics CRM است! Microsoft Dynamics CRM 2011 با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید ازجمله داشبورد RoleTailored، سطح جدیدی از ادغام Outlook، توسعه فرایندهای تجاری از طریق گفتگوهای هدایت‌شده و یک ماژول مدیریت عملکرد جدید  تنها برای ذکر چند مورد! CRM Microsoft Dynamics در حال حرکت به سمت یک نوآوری سریع است که در آن قابلیت‌های اضافی برای Microsoft Dynamics CRM (اعم از آنلاین و داخلی) در نسخه‌های موردنظر برای بهار (Q2) و پاییز (Q4) هرسال تقویم ارائه می‌شود. اولین نسخه از این نسخه Q4 2011 Service Update خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه مشتریان و شرکای ما از قابلیت‌های بعدی برخوردار هستند، ما راهنمای پیش‌نمایش انتشار را منتشر کرده‌ایم. این سند جزئیات ویژگی‌ها و پیشرفته‌ای جدید را ارائه می‌دهد (خلاصه در نمودار زیر). راهنمای پیش‌نمایش انتشار Microsoft Dynamics CRM Q4 2011 Service Update اکنون در دسترس است.

همان‌طور که ما به دنبال به روز رسانی خدمات Q4 2011 و در درازمدت هستیم، مایکروسافت متعهد به تحقق چشم‌انداز تجارت پویا ما است و به سرمایه‌گذاری در ارائه راه‌حلی ادامه می‌دهد که:

  • حداکثر بهره‌وری کاربر را هدایت می‌کند
  • بینش تجاری و همکاری را برای هر نقش در یک سازمان ارائه می‌دهد
  • قابلیت‌های اصلی فروش، خدمات و بازاریابی سازمان را غنی می‌کند
  • یک چارچوب راه‌حل تجاری انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر ارائه می‌دهد

ما برای مشتریانی که به دنبال راهنمایی بلندمدت درزمینهٔ نقشه راه هستند، بلافاصله پس از هر نسخه جدید، بیانیه سفارشی بیانیه را ارائه می‌دهیم تا بتوانید زمینه‌های گسترده سرمایه‌گذاری در Microsoft Dynamics CRM را در بازه زمانی 6 تا 24 ماه درک کنید.

(ما مشتاقانه منتظر رونمایی مداوم از سرمایه‌گذاری های گسترده در محصول خود هستیم که ارزش کسب و کار را برای سازمان شما افزایش می‌دهد!

روبن کریپنر، سرپرست مدیریت محصول، CRM Microsoft Dynamics.)