اهمیت به‌روز نگه‌داشتن CRM

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

می‌توان به این شکل نگاه کرد که درواقع ابزارهای اصلی فروش B2B شما در CRM نیز وجود دارند. اگر سی آر ام به‌درستی ایجاد شود می‌تواند سود بسیاری را داشته باشد. آمار نشان می‌دهد که 47 درصد از تیم‌های فروش و بازاریابی برای بهبود عملکرد کلی‌شان از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند. امروزه اکثر سی آر ام ها می‌تواند با بیشتر برنامه‌ی مربوطه به کسب‌وکار شما و بازاریابی ادغام شوند تا درفروش، بازاریابی، حسابداری، مالی و مدیریت آن‌ها کمک کنند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

البته باید توجه داشت که بدون بررسی مخاطبان و خود آن‌ها و واردکردن اطلاعات دقیق و مهم آن‌ها، CRM تنها یک نرم‌افزار باقی خواهد ماند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

یکی از مسائلی که ممکن است باعث به وجود آمدن پایگاه داده ضعیف و غیرقابل استفاده CRM برای فروش‌های B2B شود، وارد شدن و به وجود آمدن لید ها و سرنخ‌هایی است که به تیم فروش ارتباطی ندارد، این اطلاعات ممکن است توسط پر شدن فرمی در سایت شما، دادن ایمیلی به مشتری و یا سازمان شما و یا پیامی از شرکت شما وارد پایگاه داده‌شده باشند، طبق آمار تنها 54 درصد از داده‌های ورودی توسط سازمان‌های برای ورود به سیستم تأیید می‌شوند. قرار دادن کنترل‌کننده ورودی اطلاعات سی آر ام یعنی شخص یا ابزاری که همه‌ی اطلاعات ورودی را کنترل کنید می‌تواند از به جود آمدن این پایگاه داده ناخواسته جلوگیری کند.

CRM که شما برای فرآیندهای B2B استفاده می‌کنید باید برای بخش‌های مختلف کسب‌وکار و تیم شما به‌صورت استاندارد پیاده‌سازی شده باشد. این‌ها دلایلی هستند که شما باید همیشه سی آر ام خود را به‌روز و تمیز نگه‌داری کنید.

Cloud CRM

اگر CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنید بسیار عالی است

آمارها نشان می‌دهند که در سال‌های قبل تنها 11 درصد از سیستم‌های مبتنی بر ابر استفاده می‌کردند درحالی‌که امروز این درصد به 88 افزایش داشته است. چراکه اکثر فروشندگان و بازاریابان توانایی استفاده از ابزار را برو روی گوشی‌های هوشمند خود نیز الزامی می‌دانند.

مخاطبین مناسب

در واردکردن اطلاعات مخاطبین با درواقع به وجود آوردن سرنخ‌های جدید دقت کنید و سعی کنید از فرم‌های موجود استفاده کنید، فراتر از فیلدهای فرمی هم‌فکر کنید و همه‌ی اطلاعات را اعم از راه‌های ارتباطی کاربر و اخلاق و سلیقه مشتری را هم وارد کنید، چراکه شما و کارهای شما در سیستم CRM در حال بررسی است. رویدادها، نمایشگاه‌ها نیز یکی از راه‌های بسیار مناسب برای واردکردن مخاطبان جدید است. در این وقایع هستند که محصولات مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید اطلاعات زیادی را به دست آورید.

پس از مدتی که پایگاه داده‌ی خود را شکل دادید و راکت باقی ماند می‌توانید از آن برای ایجاد کمپین‌های علاقه‌مندی و نظرسنجی‌ها نیز استفاده کنید.

ارتباط

توجه داشته باشید که اگر از این پایگاه داده اطلاعاتی مدام استفاده نکنید و به‌روز نکنید و با استفاده از هر نوع روش ارتباطی از تماس تا ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و مشارکتی و نظرسنجی‌ها استفاده نکنید این پایگاه داده برای کسب‌وکارهای B2B دیگر قابل‌استفاده نخواهد و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

چرا پیاده‌سازی راه‌حل CRM؟

راه‌حل‌های CRM با ساده‌سازی فرایندهای اداری در بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات، سودآوری شما را افزایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد بر ایجاد و حفظ روابط مهم مشتری تمرکز کنید. یک راه‌حل قوی CRM یک پلتفرم چندوجهی است که در آن‌همه چیز برای توسعه، بهبود و حفظ روابط با مشتریان ذخیره می‌شود. بدون پشتیبانی از یک راه‌حل CRM یکپارچه، ممکن است فرصت‌های رشد را ازدست‌داده و درآمد خود را از دست دهید، زیرا فرایندهای عملیاتی خود را بهینه نمی‌کنید یا از روابط مشتری یا رهبری فروش حداکثر استفاده را می‌برید.

تصور کنید که اطلاعات تماس مشتری را اشتباه جاگذاری کرده‌اید، فقط برای اینکه بدانید تأخیر شما منجر به از دست دادن مشتری شما در برابر یک رقیب شده است. یا تصور کنید دو فروشنده برتر شما در حال دنبال کردن یک‌چشم انداز هستند که منجر به آزار مشتری بالقوه و رقابت غیردوستانه داخلی می‌شود. بدون یک سیستم CRM متمرکز و خودکار، افراد شما می‌توانند ارتباطات مشتری را ازدست‌داده و فرصت‌های تجاری را از دست بدهند.

چه کسی از CRM سود می‌برد؟

مشاغل کوچک به دنبال رشد هستند.

اگر می‌خواهید یک مزیت رقابتی در بازار خود داشته باشید، نرم‌افزار CRM ممکن است آن را به شما ارائه دهد. CRM می‌تواند بار مدیریت فناوری اطلاعات را از طریق اتوماسیون فرآیندهای تجاری شما از دوش کارکنان بردارید تا بتوانید بر آنچه مهم است تمرکز کنید: هدایت کسب‌وکار خود برای موفقیت.

رهبران صنعت خواهان راه‌حل‌های بزرگ هستند.

حتی پیچیده ترین تعاملات مشتری را با مجموعه ای از ابزارهای CRM که متناسب با نیازهای شما هستند ساده و بهبود دهید.

چرا از Dynamics 365 برای CRM استفاده می‌کنیم؟

با Dynamics 365، نرم‌افزار CRM را دریافت می‌کنید که به عنوان یک راه‌حل قابل تنظیم و انعطاف‌پذیر طراحی شده است تا با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشد. یک برنامه مستقل برای پاسخگویی به نیازهای یک رشته خاص از کسب‌وکار انتخاب کنید یا از چندین ابزار CRM که به عنوان یک راه‌حل یکپارچه قدرتمند با هم کار می‌کنند استفاده کنید.)

بازاریابی:

سفر مشتریان خود را بهبود بخشید

کمپین‌های بازاریابی چند کانالی ایجاد کنید، سرنخ‌های آماده فروش را پرورش دهید و تیم‌های فروش و بازاریابی خود را با ابزارهای برنامه‌ریزی و ردیابی که با برنامه ها و خدمات موجود شما ادغام می شوند، هماهنگ کنید.

فروش:

به فروشندگان قدرت دهید تا تعامل شخصی خود را با مشتریان ایجاد کنند

برای درک بهتر نیازهای مشتری، تعامل مؤثرتر و برنده شدن در معاملات، فراتر از اتوماسیون نیروی فروش بروید. هوشمندانه با بینش‌های جاسازی شده، روابط را تقویت کنید، بهره‌وری را افزایش دهید، عملکرد فروش را افزایش دهید و با یک پلت فرم مدرن و سازگار نوآوری کنید. از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای ردیابی روابط با مشتریان و خودکارسازی فروش با درخواست‌های زمینه‌ای که استراتژی فروش را هدایت می‌کند، استفاده کنید.

خدمات مشتری:

خدمات بدون زحمت از طریق هر کانالی

ارائه خدمات و پشتیبانی هوشمند در هر کانالی با توانایی منحصربه‌فرد برای کار با سامانه‌های موجود شما. مشتریان و نمایندگان را با ابزارهای موردنیاز خود برای اطمینان از حل سریع و دقیق، هر بار توانمند کنید.

خدمات میدانی:

به نمایندگان خود قدرت دهید تا تجربه بهتری از مشتریان ایجاد کنند

برنامه‌ریزی ساده، مدیریت موجودی و کارایی در محل. ارتباطات سریع و شفاف و قابلیت‌های ردیابی را برای حفظ ارتباط مشتریان با عوامل حوزه خود ارائه دهید.

اتوماسیون خدمات پروژه: بهبود سودآوری پروژه با ابزارهای برنامه‌ریزی و تجزیه‌وتحلیل

به کارکنان خود قدرت دهید تا تقاضای منابع را پیش‌بینی کرده و با ابزارهای مشارکتی که به‌راحتی برای کسب‌وکار شما طراحی می شوند، همکاری کنند.