یک از تجربیات بد در خرید آن است که محصولی که خریداری کرده اید از نظر کیفی، از انتظارات شما پایین تر باشد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

این تجربه معمولا در خرید نرم افزارهای سی ار ام خیلی به چشم می آید، شما با هزینه های زیادی که امروز بازار ایران را در بر گرفته است، برای رونق کسب و کار خود، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه می کنید، اما بعد از خرید متوجه می شوید که کار با این سیستم خیلی راحت نیست و نتها به شما در افزاریش نرخ RIO یا نرخ بازگشت سرمایه کمکی نمی کند بلکه منابع شما مثل: هزینه، زمان و نیروی انسانی را هدر می دهد، این یعنی پشیمانی از خرید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از سی ار ام است.

تیم نورون سی ار ام در این مقاله پنج نکته برای بهبود پذیرش مایکروسافت داینامیک 365 توسط کاربر در سراسر جهان و اطمینان از بازده سرمایه‌گذاری شما آورده است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از نرم فازار سی ار ام است.

فرآیندهای خود را مشخص کنید

تجربه نویسنده:

بهترین نمونه‌ای که من تابه‌حال در مورد رهبری یک نرم افزار در موردپذیرش CRM شنیده‌ام مربوط به یکی از همکاران فروشنده بود که در اولین بازدید خود از neuroncrm ملاقات کردم. او در بخش فروش کار می‌کرد و توضیح می‌داد که چگونه به طور مرتب وارد مایکروسافت سی ار ام می‌شود و درباره فرصت‌های موجود در خط فروش اظهار نظر می‌کند. او از نماینده ها یا کاربرانی که در هفته گذشته وارد سیستم نشده بودند، دعوت می‌کرد تعامل در سی ار ام می کرد و در صورت لزوم، اگر همکارانش با یک قرارداد چند رقمی به توافق می رسیدند، در مواقع لازم کمک می‌کرد.

این برای پاسخگویی چگونه است؟

چه چیزی برای من وجود دارد؟

اغلب اوقات، CRM می‌تواند احساس کند که فقط به نفع مدیران فروش است یا فقط، به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا کارمندان زیر دستی خود را مدیریت و ارزیابی کنند. در حالی که مطمئناً این امر می‌تواند اتفاق بیفتد، مزیت واقعی سیستمی مانند مایکروسافت سی ار ام این است که در زمان خود به کاربران زمان و اطلاعات لازم را می‌دهد تا فقط بر فروش تمرکز کنند.

مصرف زمان در CRM

CRM یک اتصال دهنده، برقرار کننده ارتباط و بهینه کننده مصرف زمان است. اگر به درستی انجام شود، به عنوان سیستم ثبت شرکت شما عمل می‌کند، یک فروشنده همه کاره برای هرکسی است که همه چیز را که باید در مورد یک حساب یا تماس با آن بدانند، بداند. این اجازه می‌دهد تا بین بخش‌هایی که به طور مستمر در حال کار هستند و داده جمع آوری می کنند  بدون این که به دیگران در خارج از محدوده کاری خود فکر کنند، همکاری کرد. از همه بهتر، این داده‌ها را می‌توان بدون ارسال ایمیل به 27 نسخه مختلف مثل یک صفحه گسترده Excel در میان کاربران سایر بخش های متصل به اشتراک گذاشت.

همه این‌ها به معنای زمان بیشتر بازگشت در روزهای نمایندگی، بهبود بینش در مورد مشتریان و به نوبه خود، چرخه فروش سریع‌تر است. نکته کلیدی این است که پیام این مطلب را به درستی دریافت کنید تا تیم شما ، مایکروسافت سی ار ام فارسی را خریداری کرده و از آن استفاده کند.