مایکروسافت Dynamics CRM سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در اکوسیستم بازاریابی و فروش و  مراقبت از مشتری انجام می‌دهد. نورون سی ار ام یک پلتفرم قدرتمند و درعین‌حال انعطاف‌پذیر (Microsoft Dynamics CRM و شتاب‌دهنده مراقبت از مشتری) ارائه می‌دهیم تا به شرکای خود اجازه دهیم در رقابت “نوآوری” داشته باشند. ایده این است که از نزدیک با ISV ها و SI های پیشرو در صنعت‌کار کنیم که می‌توانند از محصولات اصلی مایکروسافت مانند Microsoft Dynamics CRM و Microsoft SQL Server برای ارتقاء پیشنهاد‌ها خود استفاده کنند و سرعت ارتباط با مشتریان را افزایش دهد، زمان را برای بازار بهبود بخشد و نرخ مالکیت یا  TCO را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. مایکروسافت یک شرکت مشارکتی است و ما به این افتخار می کنیم که تا الان مشتری های مختلفی را داشته ایم و توانسته ایم در مایکروسافت سی ار ام فرآیند ها آن ها را با هر تنوع و پیچیدگی که بوده است پیاده سازی کنید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

مشارکت با مایکروسافت باعث شده است که ما اعتبار خوبی در میان برند های موجود در بازار بدست بیاوریم، دیگر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ایرانی نظیر: اورست، پیام گستر، پارس، ویتاگر، ایده آل، طلوع، دیدار، سرو، روس فارسیکام و … در مقایسه با امکاناتی که مایکروسافت سی ار ام در حالت بیسیک ارائه می دهند صفر هستند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

مایکروسافت سی ار ام در کمترین سطح به راحتی قابلیت یکپارچه سازی با سایر نرم افزار های خود شرکت مایکروسافت نظیر آفیس را دارد در حالی که بسیاری از سیست های مدیریت ارتباط با مشتری دیگر به این سادگی ارتباطات را نمی گیرند. سی ار ام مایکروسافت بسیار قابلیت انعطاف دارد و نرم افزار لایه باز است و می توان در عمق کسب و کار ها، آن را به گونه ای که تجارت ما نیاز دارد برنامه نویسی کرد، در حالی که بسیاری از نرم افزار های سیستم ارتباط با مشتری ایرانی دیگر مثل: اورست، پیام گستر، پارس، ویتاگر، ایده آل، طلوع، دیدار، سرو، روس فارسیکام و … نتنها به قابلیت برنامه نویسی ندارند بلکه اصلا لایه باز هم نیستند!

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از داینامیک 365 است.

استراتژی صنعت های بزرگ و کوچک، همراه با یک راه‌حل انعطاف‌پذیر، مقیاس‌پذیر و قوی CRM برای ارتباط بیشتر و بهتر با مشتری، اکنون توسط تحلیلگران اصلی تجارت ها و بازارها شناخته‌شده است. اخیراً Microsoft Dynamics CRM در گزارشی توسط مارک مورتنسن، تحلیلگر اصلی، برای Analysys Mason پوشش داده‌شده است که برنامه‌های تحقیقاتی مربوط به مراقبت از مشتری و خدمات را پوشش می‌دهد که بخشی از جریان تحقیقاتی نرم‌افزار Telecoms است. گزارش مارک با عنوان “اکوسیستم قابل‌تغییر Microsoft Dynamics CRM ممکن است بازار مراقبت از مشتریان مخابرات را تغییر دهد. این گزارش نشان‌دهنده قدرتمند بودن Microsoft Dynamics CRM با شرکای مخابراتی و ارزش راه‌حل Microsoft Dynamics CRM Customer Care است. جالب‌ترین بخش گزارش انتخاب محورهای “انعطاف‌پذیری معماری” و “سطح تمرکز فروشنده بر مشتری” بود. معماری انعطاف‌پذیر مایکروسافت و درجه بالای تمرکز فروشندگان، مایکروسافت را به‌عنوان رهبر معرفی می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از نرم افزار های مدیریتی ارتباط با مشتری ایرانی آنقدر پیچیده هستند و دسترسی به بخش های مختلف آن ها نامفهوم است که بسیاری از کاربران شرکت ها در کار با آن ها دچار مشکل می شوند!

بنابراین این برای مشتریان چه معنایی دارد؟

معنی زیادی دارد. وقتی شرکت‌ها روی Microsoft Dynamics CRM سرمایه‌گذاری می‌کنند، ارزش می‌یابند زیرا آن‌ها نه‌تنها یک راه‌حل CRM کامل شامل مراقبت از مشتری، اتوماسیون نیروی فروش و اتوماسیون بازاریابی دریافت می‌کنند، بلکه یک پلت فرم گسترده نیز دارند که شرکا می‌توانند به‌راحتی با ایجاد راه‌حل‌های قدرتمند برای برآوردن آن‌ها، ادغام شوند. حتی پیچیده‌ترین سناریوهای مرکز تماس در صنعت در این پلتفرم قابلیت پیاده سازی و ارتباط دارد. اما ما شاهده این بودیم که بسیاری از نرم افزار های سی ار ام ایرانی این امکان را ندارند تا به سیستم های تلفنی شرکت ها متصل شوند و این کار تیم های فروش را مخصوصاً بسیار دشوار می کند.

نکته جالب درخصوص شناخته شدن MS CRM به عنوان بهترین نرم افزار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:

مایکروسافتDynamics CRM  به عنوان برندگان جایزه خدمات مجله CRM 2014 معرفی شد.

Microsoft Dynamics CRM به عنوان برنده جایزه سرویس خدمات مجله CRM 2014 معرفی شده است. دلیل اصلی این پیروزی همان‌طور که توسط تحلیلگران در مورد این جوایز ذکرشده است، خرید اخیر مایکروسافت از Parature، یک رهبر جهانی در نرم‌افزار خدمات مشتریان مبتنی بر ابر است. ما مفتخریم که در Microsoft Dynamics CRM نقشی ایفا کرده‌ایم و جایزه کلی برنده را به دست آورده ایم و Salesforce را به عنوان رئیس فعلی کنار گذاشته است. این به رسمیت شناختن بیشتر این است که این دو شرکت در کنار هم نیروی قدرتمندی در بازار CRM ایجاد کرده‌اند.

مدیران مجله خدماتی متشکل از تقریباً 20 تحلیلگر صنعت انتخاب شدند و رتبه‌بندی بر اساس ترکیبی از معیارهای ارزشمند و با قابل اندازه گیری، شامل عمق عملکرد در سطوح مختلف و خدمات، رضایت مشتری، همسو بودن با اهداف و جهت شرکت، هزینه‌های استقرار و درآمد کلی در یک دوره پنج ساله انجام شد. علت عمده انتخاب مایکروسافت سی ار ام به عنوان نرم افزار برتر در سال 2014 توسط نشریه خدماتی Parature، “برتری در ارائه خدمات به مشتریان با بازار کم و هزینه کم” و رضایت کلی مشتری شناخته شد. جان راگسدیل، معاون تحقیقات فناوری در انجمن صنعت خدمات فناوری، خاطرنشان کرد: “Dynamics 365 اولین پلتفرم مدیریت چندکاناله حوادث بود که جامعه مشتری و نظارت رسانه‌های اجتماعی را به طور کامل ارائه کرد” و “یک سرمایه بزرگ برای Microsoft خواهد بود. ”

این واقعاً مایه افتخار است نورون سی ار ام پلتفرمی را ارائه می دهد که توسط چنین هیئت محترم از تحلیلگران و داوران نه تنها به دلیل توانایی های ابزاری، بلکه به عنوان یک دارایی بزرگ برای مایکروسافت شناخته شده است. این هدف مداوم Parature است که در مورد رضایت مشتری و عمق عملکرد ابزارها، در بالاترین سطح تحقیق و بررسی ارائه دهد.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد Microsoft Dynamics CRM و نامزد برنده کلی آن و همچنین Parature و دیگر برندگان جایزه خدمات CRM Magazine 2014 را در شماره مارس 2014 مجله CRM بررسی کنید.

البته این گزارش برای سال 2014 است، اما قطعاً متوجه شده اید که این نرم افزار با گسترش و پیشرفت بسیار زیادی که داشته است از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به سیستم مدیریت ارتباط با هر چیزی تبدیل شده است و می تواند حتی بخش های مختلف داخلی سازمان را به هم متصل و مدیریت کند.