در چند ماه گذشته تیم نورون سی ار ام زمان زیادی را صرف ملاقات با مشتریان، شرکا و رهبران صنعت در ایران کرده است تا در مورد روندهای فعلی که بر مشاغل تأثیر می‌گذارد، ارزیابی انجام دهد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است

بررسی ها جذاب بوده است! یک موضوع جالب پیرامون موضوع فناوری پدیدار شد. متداول‌ترین سؤال‌هایی که از ما پرسیده شد این بود که مشتریان دیگر چه نوآوری‌هایی را درخواست می‌کنند؟ چگونه آن‌ها از تغییرات سریع فناوری استقبال می‌کنند؟ و چگونه می‌توانیم از فناوری و Microsoft Dynamics CRM به‌عنوان وسیله‌ای برای هدایت یک تجارت واقعاً پویا برای پیشرفت در یک محیط بسیار رقابتی استفاده کنیم؟  به‌زودی به پاسخ‌هایمان می‌رسیم.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از سی ار ام است

در آخرین توضیحات نورون سی ار ام، ما درباره نوآوری‌هایی که در فضای CRM اتفاق می‌افتد و این واقعیت که CRM یک نرم افزار بزرگ مایکروسافت است، بحث کردیم. اقتصاد با CRM  یک شبکه عمیق و گسترده است. تجارت ها بزرگ هستند، با برنامه استراتژیک  و «نوآوری بیشتر» که در سال گذشته اعلام کردیم همراه با تمام‌کارهایی که برای یکپارچه سازی فناوری‌های مایکروسافت انجام می‌دهیم و آن‌ها را برای مشتریان CRM پیکربندی می کنیم، همه این‌ها را کنار هم بگذارید اما شما که مشتری هستید شروع به مجاسبه میزان هزینه‌ای می‌کنید که برای تغییر صنعت پیش رو دارید، می کنید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از نرم افزار سی ار ام است

بنابراین در مورد آن پاسخ‌هایی که قول داده بودم. ما می‌خواهیم انقلابی باشیم نه تکاملی. بازار به‌سرعت در حال حرکت است. مشتریان ما مانند گذشته با ابتکارات CRM مقابله می‌کنند. آن‌ها نمی‌توانند معمولی باشند. جدی هستند. تکان نمی‌خورند آن‌ها کاملاً متقاعد شده‌اند که همراه با برنامه نوآوری Microsoft Dynamics CRM و سرعت ارائه، می‌توانند یک تجارت پویا باشند. موفق‌ترین مشتریان با استفاده از هر نوع وسیله‌ای که می‌توانند عملکرد CRM را در آن‌ها به‌کارگیرند، درزمینهٔ تحرک نوآوری می‌کنند و با مایکروسافت Dynamics CRM برای نیازهای خاص خود عمیق‌تر از گذشته می‌شوند.

حدودا اوایل سال 1400 بود که ما قابلیت‌های یکپارچه سازی مایکروسافت سی ار ام با نرم افزار های مختلف مایکروسافتی یا غیرمایکروسافتی و همچنین انواع ماژول های سی ار ام خود را اعلام کردیم. این موفقیت بزرگی بود و بخش خوبی از پاسخ به سؤال‌هایی بود که در بالا ذکر کردم؛ اما ما ساکن نیستیم ما آینه عقب نداریم. تیم نورون سی ار ام مفتخر است که سیستم XRM را معرفی می کند، یعنی سیستم ارتباط با هرچیزی و درواقع سی ار ام را بر روی این بستر ارائه می دهد. یعنی علاوه ارتباط با مشتری می توان این نرم افزار را به سایر سیستم ها در بخش های مختلف درونی سازمان هم متصل کرد.

چه کسی دوست ندارد از رقبای خود جلو بیفتد؟ شما پاسخ دهید؛ و ما فقط از بسیاری جهات این کار را کردیم! و این درواقع تنها آغاز چیزی است که مایکروسافت سی ار ام ارائه می‌دهد. موارد بیشتری برای کشف وجود دارد که شامل پشتیبانی از مرورگرهای مختلف برای دسترسی گسترده، قابلیت‌های تجسم داده‌ها برای بینش منحصربه‌فرد، افزودن بزرگ به بازار ما و افزایش قابلیت‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط شما با شبکه و مشتریان است.