توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

 مصرف‌کنندگان امروزی (خریداران) خواهان انعطاف‌پذیری برای خرید و تحقق خواسته ها و نیاز های خود در مکان، زمان دلخواه خود هستند. با گسترش گزینه‌های خرید برای مشتریان مانند خرید از فروشگاه های آنلاین(دیجی کالا، فروش اتما، دایان شاپ، پارسان می، کالاتیک، فروشگاه خانومی، فروشگاه مبیت، کالازم، کالاچیو، توانی نو و … )، آن‌ها به‌سرعت با بررسی ارزش‌افزوده یا مزایای محصولات و خرید آنلاین نسبت به انتظارات اولیه  خود، به مشتری آنلاین تبدیل‌شده‌اند. برای بسیاری از خرده‌فروشان، استفاده و به اشتراک گذاشتن بلکه عامل بسیار مهمی برای بقا در بازاری است که در آن رقابت می کنند. در طول سال گذشته، خرده‌فروشان به‌سرعت برای ملاقات با مشتریان در کانال‌های جدید و نوظهور ارتباطی حرکت کرده‌اند تا باعث جذب مشتری و رشد فروش شوند مثل تبلیغات در شبکه های اجنماعی نظیر: اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و یا شبکه های ابرانی مثل: آپارات، بازار، روبیکا، آیوا، گپ و … و یا شرکت در انواع وبینار ها، سمینار ها و همایش ها. بهبود تجربیات اصلی اغلب بر ایجاد سیستم‌های پشتیبان متصل که این تجربیات خرید جدید را تأمین می‌کردند اولویت داشت و درنتیجه، بسیاری از خرده‌فروشان به دلیل داده‌های متصل و یا قطع‌شده  وعده خرید یکپارچه برای مشتریان خود را ندادند!

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از نرم افزار crm است.

یعنی بر اساس تجربیات کسب و کار ها مشخص شد که باید پایگاه جامع و قابل دسترسی باشد که بتوان از آن در ارتباطات بهتر، بیشتر و سریعتر با مخاطبین استفاده کرد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از crm فارسی است.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics 365 بر روی یک پلتفرم مدرن، هوشمند ساخته‌شده است که می توان آن را مناسب با بازار هر کشور بومی سازی کرد. بررسی همه جنبه‌های رفتار مشتری و مشاغل از طریق یک پلتفرم تجاری یکپارچه، و فعال سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی کانال‌های غیرسنتی قدیمی و نوظهور از طریق این سیستم مدیریتی، این امر در نهایت به خرده‌فروشان و سازمان‌های کالاهای مصرفی اجازه می‌دهد تا با مشتریانی که با آن ها در ارتباط هستند به راحتی و سریعتر و با آگاهی بیشتر ارتباط برقرار کنند، به آن‌ها اجازه می دهد هر تا درگاه ها و نحوه پرداخت پول  را خودشان مشخص کنند و از هر کانالی که پیشنهاد میکنند با آن ها ارتباط برقرار شود. همچنین دید کامل مشتریان و داده‌های تجاری را در اختیار مدیران و فروشندگان قرار می‌دهد. این پلت فرم داده متصل می‌تواند به کسب‌وکار شما برای نوآوری و رشد آینده در تمام کانال‌های خرید مرتبط کمک کند.

بیایید نگاه دقیق‌تری داشته باشیم که چگونه داده‌ها نحوه درک، تقویت و ایجاد نوآوری در تجربیات خرید مشتری را تغییر داده است.

فرآیندهای بدون دردسر

مصرف‌کنندگان در مراحل خرید و یا آشنایی با محصول انتظار تجربه‌های یکپارچه و بدون اصطکاک را دارند، همچنین به ظاهر محصولات و فرآیند های خرید مشابه بسیاری در بازار وجود دارد که می تواند آن ها را را به سمت مارکت، برند یا خرده‌فروشی دیگر سوق دهد. در یک نظر سنجی که توسط سایت خبرگذاری ایسنا در یگ گروه 1500 نفره از خریداران انجام شده، مشخص شده است که از هر 3 نفر، 1 نفر که تجربه بدی در خرید داشتند باز به همان کسب و کار برگشته اند و 2 خریدار دیگر از آن برند و کسب و کار خرید تکرده یا نمی کنند!

خرده‌فروشان باهوش ارزش یک فرآیند بدون دردسر را درک می‌کنند و برای تحقق این امر سرمایه‌گذاری می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که مصرف‌کنندگان دائماً تجربه برند خود را بر اساس بهترین چیزی که تا به حال داشته‌اند ارزیابی خواهند کرد، نه برخلاف تصور آن‌ها از تجربه متوسط ​​آن‌ها. به‌عنوان مثال، مصرف‌کنندگان مشکلی در مقایسه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با موفق‌ترین خرده‌فروشان تجارت الکترونیک ندارند.

داینمامیک 365 برای کمک به کسب‌وکارها برای رقابت مؤثر در این شرایط، می‌تواند تمام مراحل و نقاط ارتباط را در طول فرآیند مشتری، از پرداخت تا بازگشت، چه آنلاین و چه در فروشگاه، به هم متصل، بررسی و مدیریت کند. این امر به خرده‌فروشان این امکان را می‌دهد که یک تجارت کاملاً متصل را ایجاد کنند، افزایش بازدید بین کانال‌ها های ارتباطی را افزایش دهند، نرخ‌های حفظ مشتری را بهبود بخشیده و به مشاغل کمک می‌کند تا بینش‌های لازم را برای به کارگیری تجربیات شخصی شده در مور خود دست آورند.

تجربیات شخصی سازی شده

با توجه به تحمل کم مصرف‌کنندگان نسبت به تجربیات بد، مشاغل در همه اندازه‌ها، حتی کوچک و متوسط ​​، باید تجربیات برجسته  و خوب مشتری را در سیستم عامل‌ها، از اجتماعی گرفته تا شخص، برای بررسی و بازده بیشتر مورد استفاده قرار دهند. هنگامی‌که مشتریان تجربه ای را بسیار نزدیک به تجربه شخصی خود می‌دانند حاضر اند تا 40 درصد بیشتر هزینه کنند. علاوه بر این، این نوع سفرهای یکپارچه و بدون دردسر منجر به تجربه‌های مثبت مشتری می‌شود که می‌تواند هزینه‌ها را تا 140 درصد افزایش دهد.

سیستم‌های تجارت واقعاً متصل

دستیابی به تجارت یکپارچه مستلزم یکپارچگی در تمام سیستم‌ها و پایگاه‌های داده‌ای است که برای تبدیل تجارت همه کانال‌ها به واقعیت استفاده می‌شود. بیایید سیستم‌های پرداخت را در نظر بگیریم تا مزایای یکپارچه سازی سیستم‌های پشتیبان را درک کنیم.

بسیاری از مشاغل همچنان از درگاه های پرداخت سنتی استفاده می‌کنند که پرداخت‌ها را از طریق یک سیستم مدیریت ریسک جداگانه قبل از انتقال آن‌ها به شخص ثالث دیگر برای مجوز پرداخت و تکمیل، هدایت می‌کنند. به‌طورمعمول، این سیستم‌های قدیمی به پردازنده‌ها و فرآیندهای پرداخت متعددی برای هر کانال و منطقه متفاوت متکی هستند.

برای مثال: صاحبان مشاغل دریافت‌ و پرداخت‌های خود را از طریق چک های بانکی،‌ حواله ها و یا پول نقد انجام می دهند. این روش‌ها در عین در دسترس بودن سریع مالی، ضعف‌های زیادی دارد. در صورتی که یک حواله یا چک بانکی گم شود، مشکلات زیادی برای دریافت‌کننده و پرداخت‌کننده پول به وجود می آورد.

این نوع سیستم قطع‌شده برای مشاغل ناکارآمد و پرهزینه است. هنگامی‌که سیستم‌ها به این روش قطع می‌شوند، به دلیل فقدان بینش و دید، بهبود تجربه مشتری را محدود می‌کند. علاوه بر این، کاربران اغلب مجبورند ده‌ها گزارش را اجرا کنند تا در جریان اطلاعات فروش همه کانال‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت قرار بگیرند و بدتر از آن، این گزارش‌ها همچنان از سیستم‌های ERP و CRM جدا هستند.

پرداخت‌های یکپارچه

یکپارچه سازی پرداخت‌ها چیزی بیشتر از تجمیع همه پرداخت‌ها با یک ارائه‌دهنده است. در مورداطمینان از یکپارچگی همه سیستم‌های پرداخت شما با سایر سیستم‌ها، ازجمله سیستم‌های ERP، پلت فرم فروش، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. اگر مشاغل بتوانند سیستم‌های پرداخت را ادغام کنند، می‌توانند سطح دید لازم را برای ارائه تجربیات شخصی سازی شده مشتری و حرکت یک قدم به خرده‌فروشی همه کاره واقعی، فعال کنند.

مشاغل می‌توانند پرداخت‌ها را به سه طریق ادغام کنند:

  • ایجاد یکپارچه سازی سفارشی
  • استفاده از افزونه یا استفاده از ادغام بومی

ادغام سفارشی به دلیل یکپارچگی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری مداوم می‌تواند گران باشد و بسیاری از خرده‌فروشان را مجبور می‌کند در صورت عدم دسترسی به ادغام بومی، افزونه‌های از پیش‌ساخته را انتخاب کنند. استفاده از افزونه‌ها خطراتی را به دنبال دارد، زیرابه این معنی است که برای ایجاد و حفظ پیوند حیاتی در فرآیندهای تجاری خود به شخص ثالث دیگری اعتماد کنند. ادغام بومی یک گزینه برتر است زیرا وابستگی به شخص ثالث اضافی را کاهش می‌دهد و همچنین مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

با مایکروسافت سی آر ام، ما توانایی کار با انواع ارائه‌دهندگان پرداخت را داریم، در بسیاری از تجارت ها ما روی ادغام پرداخت‌های بومی با استفاده از درگاه های مستقیم بانک ها یا درگاه واسط زرین پال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ” درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال یک روش ایده‌آل برای مدیریت مالی کسب‌ و کارهایی است که در آن درآمد حاصل از فروش محصولات یا خدمات، در سهم‌ های ثابت یا متغیر میان شرکای تجاری تقسیم شده و به صورت جداگانه به حساب هر شخص واریز می‌‌شود. شاید بهتر باشد برای درک بهتر درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال، چند مثال ساده بزنیم. ”

از آنجا که این یکپارچگی توسط مایکروسافت ساخته و پشتیبانی می‌شود، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید که همیشه به‌روز و بدون دردسر باشد و در عین حال اجرای سریع‌تری را برای مشاغل جدید ارائه دهید.

امروز، تجربیات متصل و یکپارچه بسازید

مشاغل در سراسر جهان به چالش کشیده شده‌اند تا به‌سرعت با نیازها و خواسته‌های مشتری که با شیوع همه‌گیر تسریع شده است، سازگار شوند. مصرف‌کنندگان و سازمان‌های رو به تجارت در حال تغییر و تحول دیجیتالی در مقیاس وسیع برای رقابت و پیشرفت در محیط های تجاری پیچیده هستند. راه حل‌های Dynamics 365 خرده‌فروشان و سازمان‌های کالاهای مصرفی را قادر می‌سازد تا بهترین دیجیتال و فروشگاهی را برای ارائه تجربیات شخصی، بدون درز و متمایز مشتریان ترکیب کنند. با Dynamic 365 Commerce، مشاغل می‌توانند فرآیندهای تجاری را ساده کرده، داده‌ها را به بینش تبدیل کنند و از سیستم‌های پویا و چابکی که با نیازهای مشتری در یک پلت فرم داده اثبات‌شده و ایمن سازگار است، استفاده کنند.