توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

 جای تعجب نیست که دنیای امروز باعث تغییر لرزه‌ای در فروش B2B شده است. مشتریان به سرعت رفتار خرید دیجیتالی را اتخاذ می‌کنند و فروشندگان نیز تحت فشار قرار می‌گیرند تا خود را دوباره اختراع کنند. اگر می‌خواهند فروشندگان خود را وفق دهند و در بازارهای خود مقاوم بمانند، سازمان‌ها باید متعهد شوند که فروشندگان خود را توانمند کرده و توانمند سازند. شرکت‌هایی که امروزه با موفقیت در حال فروش هستند، دو کار اصلی را انجام می‌دهند:

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از سی ار ام است.

هوشمندانه کارکنید:

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و  سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از داینامیک 365 است.

ساده‌سازی و افزایش فعالیت‌های فروش با ابزارهای دیجیتالی قدرتمند.

استراتژیک تر بودن:

استفاده از نقش‌های عملیات فروش برای تمرکز تیم های فروش بر روی مراحل مهم بعدی برای به دست آوردن حساب‌ها با بیشترین فرصت.

در حالی که فروش دیجیتال و عملیات فروش بهینه برای کمک به تیم های فروش جهت یابی تلاش‌های خود در بازار پس از همه‌گیری مهم است، اما به‌اندازه داده‌هایی که بر آن‌ها تکیه می‌کنند خوب است. اگر داده‌های شما قدیمی و یا نادرست باشند، فرصت‌های جدید و بخش‌های جدیدی از رشد از دست می‌رود. گردآوری آن داده‌ها به‌صورت دستی زمان می‌برد و یافتن داده‌های قابل‌اعتماد و قابل‌اعتماد دشوار است.

درصورتی‌که فروشندگان از فروش رابطه‌ای استقبال کرده و از حداکثر زمانی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند استفاده کنند، تجهیز فروشندگان به داده‌های قابل‌اعتماد، قابل‌اجرا و مربوط به زمان واقعی ضروری است. اطمینان از بهترین مراحل بعدی و جهت روشن چیزی است که فروشندگان برای تبدیل فرصت به یک پیروزی نیاز دارند.

Dynamics 365 و LinkedIn Sales Solutions ارتباط انسان را با تجربیات دیجیتالی به ارمغان می‌آورند

مایکروسافت در حال حاضر Dynamics 365 Sales و LinkedIn Sales Navigator را گرد هم آورده است و فروشندگان را قادر می‌سازد تا تعامل شخصی‌تر و معناداری با مشتریان برقرار کنند. با ارائه نمای یکپارچه‌ای از داده‌ها، Dynamics 365 Sales و LinkedIn Sales Navigator هم‌زمان با موارد زیر عمل می‌کنند:

  • به فروشندگان قدرت دهید تا تصمیم‌گیرندگان کلیدی را بیابند
  • فروشندگان را به خریداران متصل کنید
  • اصطکاک فروش را کاهش دهید

با هم Dynamics 365 و LinkedIn Sales Solutions اطمینان می‌دهند که فروشندگان می‌توانند روابط عمیق و قابل‌اعتماد با خریداران برقرار کنند و مشارکت اصیل و شخصی را که خریداران امروز تقاضا می‌کنند، ارائه دهند.

معرفی LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 Sales

در فوریه، LinkedIn در دسترس بودن کلی LinkedIn Sales Insights، یک محصول جدید در مجموعه راه حل های فروش LinkedIn که توسط بیش از 740 میلیون عضو در LinkedIn پشتیبانی می‌شود را اعلام کرد تا به سازمان‌های فروش کمک کند تا فرصت‌های بالقوه را شناسایی کرده و اندازه آن‌ها را مشخص کنند و دید واضح‌تری از بازار داشته باشند؛ و با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. با این ادغام، مشتریانی که Sales Insights را در Dynamics 365 Sales ادغام می‌کنند، می‌توانند از برنامه ریزی فروش خود اطمینان بیشتری داشته باشند و بدانند که CRM آن‌ها از داده‌های قابل‌اعتماد، قابل‌اعتماد و تجمیعی تولیدشده توسط LinkedIn Sales Insights استفاده می کند.

با جمع‌آوری داده‌های جمع‌آوری شده در مقیاس وسیع با ابزارهای قدرتمند که بینش‌های کاربردی را آشکار می کند، تیم ها متمرکز، مولد و موفق هستند. اتوماسیون هوشمند که از عمق و دقت سوابق خریداران از LinkedIn استفاده می کند به فروشندگان کمک می کند تا به‌صورت استراتژیک درگیر شوند، ارتباطات ایجاد کرده و روابط را به درآمد تبدیل کنند. با LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365، می‌توانید انتظار داشته باشید:

برنامه ریزی و اولویت‌بندی حساب  با استفاده از LinkedIn Sales Insights، اطلاعات شرکت را می‌توانید در Dynamics 365 Sales بیاورید تا با اطمینان خاطر برنامه ریزی و اولویت‌بندی اطلاعات را به دست آورید و بدانید که داده‌های موردنیاز CRM شما قابل‌اعتماد هستند.

برداشتن فرصت‌ها در حساب‌های موجود با ابزارهای یکپارچه که ضربان حساب‌های کلیدی را حفظ می کند ساده‌تر و بسیار آسان‌تر است.

فرصت‌ها با دقت در اندازه و رشد بخش‌های خاص شرکت، وظایف و عناوین شغلی برای اندازه دقیق‌تر فرصت‌ها ارزیابی می‌شوند.

بیشتر بدانید

با هم LinkedIn Sales Solutions و Microsoft Dynamics 365 با ارائه جدیدترین داده‌ها باهوش و ابزار قدرتمند، از روابط قوی‌تر و افزایش خط لوله پشتیبانی می‌کنند تا تیم های فروش را بیشتر مشتری محور کند.

LinkedIn Sales Insights می‌تواند به تیم شما در استفاده از داده‌های قابل‌اعتماد کمک کند. درباره LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 بیشتر بیاموزید و دریابید که چگونه می‌تواند به تغییر برنامه ریزی فروش شما کمک کند.

آیا آماده تقویت تیم فروش خود هستید؟ در مورد ادغام LinkedIn Sales Insights با Dynamics 365 بخوانید و راهنمای نصب LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 Sales را مشاهده کنید.

آیا می‌خواهید درباره Dynamics 365 Sales بیشتر بدانید؟ برای مشاهده نحوه اجرای Dynamics 365 Sales می‌توانید فروشندگان خود را با بینش‌های کاربردی توانمند کنید، یک نسخه نمایشی تماشا کنید یا از یک تور راهنمایی استفاده کنید.